- 786 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
SONSUZUN KALBİNE DAMLAYAN ZAMAN
Temiz insanlar vardır, tertemiz
Bir de temiz sevdalar.
Ve tertemiz hayatlar.
Ve de enva-i çeşit imtihanlar
Kim ne derse desin, hangi cehennemler kurulursa kurulsun aşkın darağacına razıdır gönül evindekileri bu pak sevda ile yuyanlar.
Kim ne derse desin, Şehy Galib’in Hüsn-ü aşkındaki gibi bin bir çeşit imtihana katlanır böylesi bir yola baş koyanlar.
Zaman acımasız olsa da heyhat, o en büyük yargıçtır.
Bunu gayet iyi bilir gönül lisanı ile konuşanlar.
Onların dillerini öfke ve kin cilalamamıştır.
Sadakatlerini hoyrat yarasalar didiklememiştir henüz.
Henüz derken nefes alıyoruz ya.
Sanırım en büyük mucize bu olsa gerek.
Hani demişti ya kalemi kıran "zaman geçer ay geçer yıl geçer, beş yıl, beş ay, beş dakika..."
Şimdilerde akrebi durgundur saatlerin
Hükmü de yoktur artık tutulmayan vaatlerin
Hoş bir anı tutuklayan salise firar etmiş zamandan, asılmış gök kubbeye meftun o minareye
Ama ekim işte neylersin hele bir de günlerin bayramındaysan
Güneş iki kere doğmuşsa mihrabıma
Kapılıp gittiysem öylesine içten öylesine riyasız öylesine samimi bir fermana
Bir kaç yemin ile dokunmuşsam sonsuzun dudağına
Silinsin denilse de silinmez alnımıza yazılan yazı.
YORUMLAR
Selam güzel bacım,
Kader ve alınyazısı süte nurdan yazılmış yazı ak, süt ak ayırt edene aşk olsun...
İnsan yaratılışında tertemiz onu önce anne baba aile çevresi,okul şekillendirir eğitirler bildiklerince..
Fakat emanet beden de ruh kalp ve su gibi akan zamanda insan..Gönülse ferman dinler mi bazan dinlemez ihanet gördüğünde dur der gönülde o kişi daim akladığıda olsa bir anda siler ..Silmez düşünürse unutmaz nefret etmeden adını dahi anmamak en güzeli..
Hiç görülmüşmüdür Hz İbrahim gibi kora atan kendisini.Sevdiği için kendisinden vazgeçen sanmam..Ancak yaratan için makbuldur Hz İbrahim gibi ateşe de atılsa Rabbim benimle o bana yeter der..
Ya da hz İsmail gibi emrolunduğu gibi yap babacığım beni sabredenlerden bulacaksın diyen..Onlar ismet sıfatı peygamberlerdi..
Yazın beni alıp götürdü bacım..Güzel yüreğine elem keder değmesin..
Selam ve dua ile..