- 484 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NESİLLERİMİZ VE BİZ EMPERYALİZMİN ETKİSİ ALTINDAYIZ
Evet değerli dostlar!Bugün nesillerimiz emperyalizmin öldürücü hamlesi altında inim inim inliyor.Can alıcı bir darbeyle karşı karşıyayız ki; Bence en büyük darbe budur.Özümüzü ve Rabbimize kelimei şehadetle verdiğimiz sözümüzü unuttuk.Öyle bir unuttukki meslekdaşlarımız ve günümüz islamcıları bile bu darbeden kendilerini kurtaramıyor.Nesillerimiz namazsızlık ve modanın getirdiği çıplaklık karşısında adeta kendilerini ve dolaysıyla Allahi unuttular.Aileler çok duyarsız hale geldi.Tesettürlü bir anne tesettürsüz hatta sırtına kadar soyunan kızı ile ehli kıble bir baba namazsız niyazsız vahiyden kopuk aile fertleriyle gurur duyar hale geldi.Zivanadan çıktık yolumuzu kaybettik.Müslümanlar olarak çağ atladık taş devrinin çıplaklığına rücu eyledik.Evlatlarımız vahiyden koptuklarından dolayı stres ve ruhi bunalım içersinde Bir sağa bir sola yalpalıyor.Evimizde kontrolü kaybettik.Çocuklarımızın hayatı cehenneme çevrildi.Onlar bir vadide biz başka vadide bulduk kendimizi.Vurdum duymaz davrandık bir şey olmaz dedik.Kuşaklar arasında çatışma başladı olanlar oldu bu günkü tabloyla karşı karşıya kaldık.Rahatsız olmuyoruz değilmi?
Düğünlerimiz başlı başına bir sorun hacımızın hocamızın kızının veya oğlunun düğünlerinde giyilen gelinlikler, evin içinde bile giyilemiyecek türden.Eskiden kadınlarımız erkekler karşısında edeplerini takınırlardı.Şimdilerde düğünlerimizde ne edep kaldı ne de haya.Namahrem erkekler karşısında kıvırtan bir kereden bir şey olmaz tezine inanan tesettürlü yaşını başını almış teyzelerdenmi bahsedeyim yoksa tesettürlü genç kızlardanmı yoksa bacak bacak üstünde sigara tüttüren tesettürlü bayanlardanmı veya başına örttüğü başörtüsünün kendisini kurtacağına inanan her tarafını meydana dökmüş sözüm ona tesettürlülerdenmi?
Dünyadaki Amellerimizden dolayı Mahşerde Rabbinize Hesap vermek için,Rabbimizin Huzuruna Çıkarılacağımızı hiç düşünmüyormuyuz ne cevap vereceğiz?Ayeti kerimede Mutlak Dönüşünüz Rabbinizedir,” Mutlak Rabbinize Hesap vereceksiniz ayetini unuttukmu?
HaniGerçek bir mümin küçük bir günah işlediğinde, işlemiş olduğu bu günahını başına düşecek bir kaya gibi görürdü Utanırdı, sıkılırdı. Pişmanlık duyard. Bunun altında ezilirdi. Münafık kişi ise işlemiş olduğu büyük bir günahı burnunun üzerine konan sivrisinek gibi uzak görür. Önemsemez. Pişmanlık hissi duymazdı biz bu hale geldik.
Kulaklarımızın, Gözlerimizin, Derilerimizin,yaptıklarımız bütün şeyler hakkında dile gelip,
bizim Lehimize veya Aleyhimize Şahidlik edecekler, biz Bir Günah işlerken, Kulaklarımız, Gözlerimiz, derilerimiz tüm işlediğimiz iyi veya kötü işler hakkında Aleyhimize Şahidlik etmesinden korkmuyormuyuz veya onları azarlayarak aleyhimize şahitlik etmelerinimi engelleyeceğiz.
Be’de harabül basra sözü gerçekleştikten sonra ah vah etmemiz hiç bir işe yaramayacaktır.
Halbuki mümin bir günah işlediğinde onu o günah rahatsız eder.Bir sevap işlediğindede o işlediği sevap onu sevindirir.Allah resulü bu hâller sende meydana geliyorsa işte sen mü’minsin buyurur.Rabbim bizleri günahlardan kaçan,işlediği günahına tövbe eden kullarindan eylesin
Metin BEYAZLI
16.10.2019
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.