- 585 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Denge
Günaydın segili dostlar
Aklıma takılan,kafamı kurcalayan olayları sizlerle paylaşacağım.Uzun süredir bu konuda kendimi tarttığımda bazan acaba aşırıyamı kaçıyorum diyorum hangi konumu? Milliyetçilik,ülkemi ve Milletimi taradığım zaman ve kendimi görüyorumki ülkem ve Milletim adına gururlanıyorum.
Avrupayı taradığım zaman ise bildiğiniz gibi insan yakan caniler çıkıyor.
Milli dengeyi şaşırırsak olacaklardan Allah cümlemizi ve dünyayı korusun işte Milli dengeyi şaşırmış açık örnek hitler.naziler ile olgunlaşan ırkçılık halen büyük bir tehdit dünya adına.Türk milleti olarak nerede duruyoruz dersek dengeyi koruyan bir inancımız ırkımız var.Özellikle ırk kelimesini kullandım çünkü bizde ırkı için çoluk çocuk yakan cani yok.Millettlerin kendi ırkını bekasını düşünmesi yaradılışımızdandır fakat aşırıya kaçmadan başkalarına zarar vermeden.
Saygılar
YORUMLAR
Kabre indirilenden ırkı sorulmayacak!
Herkes yaptıklarından hesaba çeklilecek ! Ve karşılığını alacak.
Ey ırkalrı ile böbürlenen gafiller ad kavmine bakın ve akibetinizi görün
Hasan Sait Dağlı
Allahın bana vermiş olduğu fizik,dil,davranış özelliklerimden Allaha şükür memnunum.Kibir,böbürlenme boyutuna varmadan dile getirmiş olduğum konu benim sınırlarımdandır inşallah yazılarım devam edecek selamlar.