- 432 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kötü İnsanlar
Kötü insanlar ve bozuk ortamlar her zaman başa beladır.
Şahsen çok safım kim ne dese inanıyorum, bilmiyorum bu benimki geri zekalığımdan mı geliyor, yoksa temiz saf bir kalbimin oluşundan mı çözemedim gitti.
İnsan gönlüne ve kafasına göre ortam bulamıyor her zaman malesef.
Ah diyorum ah ne insanlar gördüm çarkıfelek gibi Pervane gibi dönüp bir saat içinde nasıl renkten renge bürünüp tiyatro da olduğu gibi nasıl her perde açıldığında başka bir rolle karşımıza çıktıp başarılı bir şekilde oynadıklarını gözlerimle şahit oldum Kimi zaman yüzüme gülenler onların hencerlerini arkamı döndüğümde sırtımda gördüm.
Neden kimse Mazlumun yanında yer almıyor Ey büyük Allah’ım yardım et Mazlumlara yardım et günahsızlara.
Başımdan geçen acı ama gerçek bir olayı anlatacağım.
Olay şöyle bir çekirdeğin içini doldurmayacak kadar basit bir şeyden ibaret yani keyfi muamele diyoruz ya benim ki de tam da öyle keyfi muameleden ve Kötü KISKANÇ KIŞKIRTAN HASETÇİ insanların yüzünden diye bilirim.
BENDEN NE İSTEDİNİZ YÖNETİCİYİ ÜSTÜME SALDINIZ.
Bir rahatsızlığım ve tedavim için beş günlük dinlenmek için doktor rapor veriyor bana diğer taraftan da yöneticinin damadı eniştesi rapor alıyor ve sırf eğlenmek için düğüne gidiyor. Başka taraftan başka bir çalışan daha 5 günlük rapor alır dinlenir evinde,ama yönetici damadına bir şey demiyor diğer çalışana da bir şey diyemiyor ve hastalığı ve gerçektende hasta olduğum 5 gün rapor aldığım için bana önce sözlü uyarı veriyor bir daha rapor alma diyor niye diyorum hastayım kendinizde biliyorsunuz siz kendinizde geçenlerde hastaydiniz aldınız bu sağlıktır şakaya gelmez diyorum tamam diyor ve aradan 3 gün geçtikten sonra bu sefer yazılı tutanakla uyarmaya çalışıp beni yöneticiye yakın yalakalığı meslek haline getirmiş bir çalışma arkadaşımızla birlikte üzerime yürüyerek darp ettiler bu haksızlık karşısında nefsi mudafa hakkımı kolanarak karşı koymaya çalışıp savunmak zorunda kaldım kendimi.
Ve bu olanlar yaşandıktan sonra kimisi helal olsun aferin hakkını ara sen Hastasın rapor alman en doğal hakındır kimse seni engellemeye hakkı yoktur kimisi dediki bu gün sana yapıldı yarın bize biz senin arkandanyız diyrek söyleyip duruyorlar dı.
Bunlar yaşanıp dururken bir taraftan da pisikoloji baskının tozunu artırıyorlardı bana sen haklısın diyenler adeta buhar olmuşlardı herkes yöneticinin yanında yer almıştı da haberim yoktu çünkü bazıları 5 li oynuyorlardı beni kimsenin olmadığı tenha ve bazende balkon gibi yerlerde ve bize bağlı diyer yerlerden bazıları yine de bana sen haklısın sabırlı ol yönetici Zalimin tekidir deyip meğerse benden laf alıp satıyorlardı da haberim yoktu baştan söylediğim gibi temiz saf kalpli olmak meğerse onlar beni temiz kalpliliğimi kolanarak beni arkadan vurup istismar ediyorlardı.
Haftalar aylar derken müfettiş gelmiş hemde 3 tane ama bana kimse birşey demiyor daha önce benden laf alıp satanlar maskelerinin farkına vardığımı bildiklerinden sonra artık onlar tenha ve kimsenin olmadığı yerlerde bile yanıma gelmiyorlardı telefonda arada bilgi verenler de ortada görünmüyorlardı işler cidileştikçe yanımda kimsem kalmamıştı
Kimsem yoktu Rabbimden ve cep telefonumdan başka boş zamanlarımı da cep telefonuyla oyalanıyordum yanıma yaklaşan da
Beni sevdiği düşündüğü için gelmıyordu Allah için gelmıyordu şeytanlık yapmak dedikodu için laf alıp satmak için geliyordu ben ise bunalmıştım dost arkadaş aynı ekmek teknesi içinde yoldaş bildiklerim tarafından çoktan satılmıştım benim üzerimde pirim mi ikramiye mi cumhuriyet altını mı alacaklardır bilmiyorum ama satılmıştım dayanacak gücümü yitiriyordum adeta direncim kırılmak üzereydi ama yinede direniyordum direnmeye çabalıyordum .
Ve bu arada 15 gün olmuştu müfettişlerin gelişi ilk önce sizin için gelmişler diyenler sonra bilmiyoruz ne için gelmişler diyorlardı. Kime sorsam bilmiyoruz kimse bilmiyor ne için geldiklerini diyorlardı ve bana doğru bilgi vermemeye ant içmişlerdi sanki onlarında parmağı vardı da bir an önce kunu kapansın istiyorlardı kapanmasına kapansın da ortada insanların şerefiyle oynamak başkalarının yanında kar kalmamalı hele hele bunun başını çeken bir yönetici ise hiç kalmamalı görevini layıkıyla yapamıyorasa bırakmalıdır.Yaklaşık Onbeş gün kadar şahasımın da içinde olduğu ve en azında kendimi savunmak için benim de bu haksızlığa karşı iki çift sözümün olması gerektiğine rağmen bir türlü kimse bana bir şey söylemedi ilk önce senin için gelmişler sonrasında benden hep gizli tutular taki müfettişler gittikleri güne kadar çok isterdim müfettişleri görmek yaşananları anlatmak ama bir türlü görüşemedim görüştürülemedim hep gizli tutular üstünü örtüler ben ise haksızlığın verdiği acı ızdırabımla can çekişiyorum bu süreç içinde bana uyguladıkları piskolojik baskı ve sıkıntılar benim hastalığımın artmasına neden oldu beni çok yıprattıp hayattan bezdirdiler şimdi adete üstüme güler gibi beni gördüklerinde çocukça davranıp selam verir gibi yapıp dalga geçiyorlar.
Selam Allahın selamı alıp vermek farzdır, ama alaya getirmemek şartı ile yoksa işte başkaları görsün diye yada Başkaları istiyor diye bir şey yapmamalı insan. Canın istemiyorsa kunuşmasın selam vermesin o ayrı mesele
Yalakalık içinse delikanlılığa da sığmaz insanliğa da sığmaz müslümanlığa da sığmaz arkadaşlığa da sığmaz
Bana bir şey olursa yetkililerden ve sorumlulardan davacıyım
.
Yazamasam
Söylemesem Boğulurum
.
13.10.2018
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.