- 1022 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ko(r)banê
Bir dünyayı ele geçiren temel norm bir bireyi ele geçirmek için mücadele verme gayesidir.korkuyu alışkanlık haline getiren bir saikle hareket eden her neyse bu mekanizmayı yöneten temel düşüncenin varlığında yaşam arama isteğinden doğar
Savaş ,kırılgan bir çocuğun aşkında gizlenen bir gladyatör simgesi gibidir.çektiğin yerin dünyasında kazanmak veyahut kaybetmek gibi bir ihtimal taşır.aslan kurduyla mücadale halindeyken toplumun ezilmişliğinde bir ideolojik yük altında kendini tasarruf eder büyük bir bilmecenin peşinden giderken.
Savaş bir sanattır kokusu yayıldığı bir dünya çizmek etrafa rengarenk bir örtü verir.
İnsanı savaşa iten kendi bencilliğinde yok olma isteğinden doğar bir anka kuşu gibi...
Kendini vuran bir çocuğun denemesinde sakınca yoktur tabiki de başka bir dünyayı ele geçirmek için ;insan neden ihanetini kendi özünde dünya ararken verir.gerilmiş iplerin devrinde şaha kalkan bir hengameye bilerek neden sulanır ağzı ölüme.
Burası cennet değil ki öldüren keyfinde, haz alarak zevkine yaşamın sonsuz olduğuna itaat ederek yaşasın
’bir insanı öldürmek bütün insanlığı öldürmek gibidir.’
Yoksulluğun yoksunluğunda
Kendini mutenni duygularla savaşa adayan barışçıl bir düzen arayışına sonsuz insan öldürmek fikriyatını dayatmak yeşertmek topluma hezimet verir.
Güçlü olan birşey varsa o da kalbine ve iradesine hükmetme isteginin kendisidir.
İdeolojik yükle toplumun ikiyüzlü doğmalara ve de kaidelere fırsat vermeme emrinde bir doğuş gerçekleştirmektir.sosyal olan Gül yesertilen bir dünyayı yıkık harabeye dönüştürmeden toplumun nabzında herkesime yer vererek ve de kendi haddinden aşırmamaktır.
Yol üretkenliği de sosyal olan bir durum vaziyet pratikte yürüyüş fiildeki düşünceyi yüksek dozda topluma mal etmek ve de toplumun düşüncesini görev alanından uzaklaştırarak duygu ve şefaat kargaşasına dönüştürmektir.
Ko(r)banê savaşın kurdistan mekkesidir.mekkenin türbelerinde gezinen yüzlerce koruma altına alınmış savaş hutbesi ve selaları vardır.
Toplum eski bir şiir markasıyla devre ön ayak oluşturmayacak durumdadır.nara dökmek uyanıklığı ziyandır zindandır.toplumun iradesinde sav/aşı başından savmak
cüretsizliğindendir...
Keskin olan birşey varsa o da insanı yöneten savaş kliniğinin damla damla neşterle bağırsaklarında kesilip,medyaya yanlış yönlendirmelere vesile kılmaktır.
Herşeye kurban gidiyor
Kurban mı bu ko(b)anê...
...
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.