- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Biz bunun için buradayız..
❤️Merhabalar🙏
Sevgi değer dostlarım; Düşünmeyi ve yazmayı seviyorum. İnsanlık için değer üretmeyi seviyorum!. Çünkü güneş devamlı değer üretiyor. Ve dahi devamlı ibadet halinde..
Dostlar; Bugün sizlere bir sorum olacak? Ama cevabı mutlaka içinizden verin.. Soru şu. Bugünümü nasıl değerli yaparım ki mutlu olayım. Hemde ibadet etmiş olayım? Bu soruya içinizden mutlaka cevap verin ve uygalayın derim!.
Ayrıca, insan eşsiz bir varlıktır, varlığın ardındaki bilincin halifesidir. Ki kendinin farkındaysa, hiç bir ideolojinin tutsağı olmayacak kadar özel bir varlıktır!. Biz insanlara düşen, kendimiz insanlık için bir şeyler üretebilmektir. Bu güzel fikirler olur, nefreti değil, sevgiyi yaymak olur.. VS vs. Çünkü biz bunun için buradayız. Kendimiz olmak için buradayız.. Nefreti yayanlar, ve nefsine tutsak olanlar tarafından bölünmüş topraklarda yaşıyoruz. Zorda olan ülke insanları var. Ne acı ki açlıktan ölenler var bu dünyada. Onun için kendimiz olalım derim. Ve dahi sevgiyi ve adaleti yayalım derim!.
Dostlar; Kendimiz derken, çocuğunuza hiç bir ideolojiyi lütfen empoze etmeyin. Ona kendisi olma fırsatını verin ki, Ülkemiz ve insanlık gelişsin.
Dostlar; Bakınız kimileri, Hindistan halkını ineğe, öksüze taparlar diye küçümserler. Ama Hindistan bile AY’a UZAY ARACI YOLLADI!. Biz hala uyuyoruz..
Demek ki onlar uyumamış. Uyutulmamış. İndirilen Dini ve Gerçeği yanlış yorumlayanlar tarafından uyutulmamışlar ve kendileri olmuşlar ve dahi değerler üreterek güneş gibi olmuşlar!..
Bizlerde düşünelim, fikirler üretelim, insanlık için değer üretelim. Ki gelişelim, yenilenelim. O bilincin halifesi olalım. Nefsine tutsak olan, dünyayı bölenlerin bilincinin halifesi değil derim!..
Evet bugünlük bu kadar. Bu vesileyle..
🙏Herkese selâm, sevgi ve dualar yolladım🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.