- 599 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bir Gezi Hatırası 2
Çorum garajına varan otobüs yolcularının inenleri indirip oradan daha ileri gideceklerini aldıktan sonra dünyanın ilk ve en eski barajının olduğu ve tarihi varlıklarla dolu Çorum şehrinden Otobüsümüz hareket etti.
Çorumda sonra 05 plakalı Amasya ilinin o bölgedeki tek hava alanı olan kalabalık nüfuslu büyük ve güzel ilçesi Merzifona vardık. Orada kısa bir mola daha verdikten sonra 55 plakalı Samsun iline doğru yola çıktık. Yemyeşil uçsuz bucaksız ormanlık yemyeşil alanların arasından irili ufaklı yerleşim yerlerinden geçerek Doğu Karadenizimin büyük şehir ünvanlı Kurtuluş Savaşında Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının Gemi ile çıktığı Samsun ilinin garajına vardık.
Yolcu indir bindir derken biraz mola, molada yenen harika bir su böreğinden sonra tekrar yola koyulma vakti geldi. Otobüsümüze tekrar bindik Otobüsümüz dede güzel güzel yiyecek içecek servisleri yapıldı sağolsunlar.
Sağlı sollu fındık bahçeleri, bazı yerlerde pirinç yetişen tarlalar ve dağlık alanlardan deniz kenarlarından 52 plakalı ordunun harika ve çok güzel ve il olabilecek kadar büyük ilçeleri olan Ünye ve Fatsayı geçerek gezideki ilk hedeflerimizden biri olan Ordu iline vardık.
Deniz kenarında indik Araba Giresuna doğru devam edip gitti.
Orduda inen yolculardan biri biri kendi ilçesi.olan Perşembe yide gezmemiz gerektiğini söyledikten sonra, oradan bizi Çok çok yolculuğunu ve kibarlıklarını beğendiğimiz özellikle o seyahat deki otobüste çalışan şoförüne, muavinine , hepsine teşekkür ettiğimiz Kamil Koç Seyahat firmasının Servislerinden biri ile kalacağımız yer olan denize sıfır konumdaki DSİ nin ordu misafir hanesine kadar götürüp bizi bıraktılar.
2.Bölümün Sonu