- 751 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Millet ittifakının parçalanması gerek
Bak yukarıdaki sözü ben demiyorum , bu ülkenin sayın cumurbaşkanı diyor. Üstelik ülkenin ordusu bir askeri operasyona yeni girişmişken. Herkes bas bas siyaset başka şeydir ülke menfaatleri başka şey. Bu konuda birlik olmalıyız hangi görüşten olursak olalım ordumuz için birlik olmalıyız derken bu ülkenin en yetkili ağzı hala oy hesabı yapıyor.
Buralarda birlik olmalıyız naraları atan hoca kılıklılara soruyorum hadi bunu açıklayın.
Nerede birlik beraberlik
Nerede milli fikir
Hani bu operasyon ülke için mi yapıldı yoksa bir parti bir isim oy kaybettiği için mi
Ah tabi bide en fantastik olanı herkes akp li olmalı imiş.
O bu değilde yıllar önce cehape zihniyeti suriye politikası yalnış bu başımıza pkk işi açacak derken dinleyen kimse de yoktu.
Nasıl olsa akp li olmayan herkes terörist konuşmaya gerek yok
YORUMLAR
Dibe batmış ekonomiyi şehit kanıyla perdeleyecekler hepsi bu. ABD'nin istediği kadar mesafe ilerleyip, tokiyle yağlı vurgun yapıp, gövde gösterisi ile vatanseverlik taslayıp, ekonominin gidişini de bir merminin fiyatına bağladın mı oldu bitti. gusül abdesti alsalar bu kadar güzel aklanamazlardı.
Gerçekten çözüm isteyen gider o devletin başındaki adamla bunu halleder. Ne demeye Esad'a düşman olduğumuzu bilen var mı? Aynı ışide, aynı pkk,ypg bilmem bir sürü isimli aynı yolun yolcusu teröriste düşmanken ne demeye adamla kavga eder olduk biz? ABD ister biz yaparız, kalem memuru gibi düşünelim.
Maşallah ve inşallah kedicikler rahip doları imtihanında :))
Sevgilerimle...
Bu ülkenin başına ne geldiyse hep CeHaPe (ve 1950 den sonra hepi topu 5-10 sene koalisyonlarla ülke yönetimine ortak olan sol) zihniyeti yüzünden geldi. Bir de meşhur lobiler (dövizden faize, domatesten soğana bilumum lobi cenneti ülkem benim) yüzünden oluyor her şey... Yoksa bizim yöneticilerimiz basiretsiz değil. Fetö ve PKK ile yaptıkları çözümler (!) ortadayken Allah affeder onları. Bu yüzden kahrolsun CeHaPe zihniyeti
Zırvalığına inanan ve başı secdeye değiyor diye her önüne gelene evyallah diyen bir kitle ile birlikte yaşıyoruz.
Eğitimin kalkındırılmamasının en büyük nedeni; halkın karşısında hızlıca ve sık sık yaptıkları u dönüşlerini alkışlayacak cahil güruhu çoğaltmak. Manen efsunlanmış kafaları ile akılları tutulmuş halde; şeyhlere, şıhlara, tarikat önderlerine, cübbelilere, menzircilere, (zamanında fötöş pisliğine) kısacası alnı secdeye varanlara biat eden kitle onların besin kaynağı. Ortada talana, tecavüze, şiddete, doğa katliamına, adam kayırmaya, ATM memurlarına, yolsuzluklara, çocuk ve kadına uygulanan şiddet ile tecavüze, liyakat sisteminin işlememesine, belli bir kesimin ihya edilmesine ses çıkartmazken, alkol ve yılbaşına karşı duruş sergileyen, Hollanda'ya portakal keserek savaş açan bir kitle varken neden eğitimi şahlandırsınlar ki?
Saygılarımla...
Abdullah Gül ve Davutoğlu harekatı destekliyormuş... Güler misin ağlar mısın.
Eskiden saftık, en ufak yanlışımızda yüzümüz kızarır beriden öte olurduk, antin kuntin bilmezdik.
Şimdi her türlü sahtekarlığı,
aldatmayı,
satmayı,
ahlaksızlığı,
edepsizligi...öğrendik.
HAMDOLSUN...
Millet ittifakını parçalamak mı...o kolay iş.