BİR MEKTUP SENDEN BANA GÖNDERİLEN
Bir gece yarısında korkularım tir tir titrerken ayakta uykularım yatmayı bilmezken.Bir veda mektubu senden bana gelmişken gözlerim süzer mektuptaki kelimeleri birer birer.Kokun gelmiştir mektupla bir ve o güzel yazın.Ama içindeki yazanlar bir ok gibi kalbime saplanıvermiştir.Mektup sendendir lakin yazan başka biri.Sanki senden değildir gelen mektup.Karanlık daha bi zifiri gelir gözlerime.Şehir daha bir yaşanmaz olur.Kendini bırakmak istersin boşluğa yükseklerden ama ne çare ölüm deva değildir ki bu acıya zaten.Öyle zordur ki sevdiğin herşeyim dediğin kişi artık sana bir yabancıyken.Zaman durup kalır gözbebeklerimde gözyaşlarım düşerken mektubun üstüne.Ben bende değilimdir artık susarken hayat gönlümün virane köşelerinde.İçimde yaşayan sevgin ölür mü yazılan üç,beş satırla.Nasıl çıkarabilirim ki seni en güzel yerimden duygularımla.Artık boynu bükük sevdamın acıyan taraflarıyla yaşamaya alışacaktım.Her gece sen diye yumduğum gözlerimi her sabah sensiz açacaktım.Nasıl yanacaktı içim bilemezsin.Ellerini tuttuğum vakitler öyle sızlatacaktı ki içimi.Parkta aşıklar yan yana oturmuş gördüğüm zamanlar düşecekti gözlerimden sevda tanecikleri özlemle.Bende diyecektim bir zamanlar elele sevdiğimle geziyorken sonra aklıma gelecekti neyse boşver deyip geçecektim canım yana yana.Aslında yalnız bana kesilmemeliydi bu ayrılığın bedeli.Kendini benim yerime koymamışsın söyle yargısız infaz denilen bu değil miydi?Hani seviyorken beni o duyguların sahte miydi?Bir anda nasıl diyebiliyorsun ki nasıl bitirebiliyorsun ki yüreğinde beni.Sensizliğin kollarına çaresizce atabiliyorsun bir zamanlar seviyorum dediğin kişiyi.Mektubunu okudum güzel yazmışsın.Ayrılığı buz gibi sayfalarda güzel işlemişsin.Sen benim duygularımı ezip geçmişsin.Son satırlarında beni arama sorma demişsin.Belliki hayatında yeni biri var benden çokta çabuk vazgeçmişsin.Haklısın aslında kalpte senin sevmekte hakkın.Sen öyle istemişsin kabul hayatından çekilirim.Ama üzülürüm seni sevmezse seviyorum dediğin.Gerçek duygularla yaklaşmamışsa sana ben kadar ,aşık olduktan sonra üzülüp ağlamışsın neye yarar.Aklına gelirsem bi zaman sonra gözyaşlarıyla beni ararsan.Sana gel derim belki ama geri veririm mektubunu duygularımla.Benden sana mutluluklar yeni hayatında...