- 548 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Gezi Hatırası (1)
Hep bir yerlere gidip bir kaç gün gezmeyi hayal ederdim. Bir hafta kadar yada az fazla bir izinim vardı.
Bir türlü para birikmiyordu tam o sıra banka promosyonu 1026 TL. Verildi, 2017 yılı başında bir ilaç gibi geldi.
Hep Seyahatte Sıhhat var diye bir hadisi şerif okumuştum o aklıma geliyordu hani bazı sizlere de olmuştur İnsan bulunduğu çevreden biraz uzaklaşmak ister benimde tam o günlerimde O günlerde otobüs fiyatlarıda gittiğimiz Nisan ayı olduğu için hesaplı idi.
Gideceğim şehire gitmeden önce kurumumuz misafir hanesinde yer ayırtmam lazımdı. Ay turizm ayı olmadığı için yeride bulmuştum o günkü fiyat günlük 24 lira iki kişi 48 lira yani bayağı bir hesaplı idi.
Bir ilkbahar günü 2+1 otobüsle İl plakası, 71 olan Kırıkkale garajından düştük yola Kırıkkalemiz ilçeleri Balışeyh, Delice derken Araba 06 il plakalı Başkent Ankara çıkışlı olduğundan, şiir gibi olsun en az yüz çeşit leblebi bulacağınız Leblebi diyarı Çorumun büyük ilçelerinden yine leblebi diyarı Sungurlu da verdik mola.
Sonra sürdü şoför arabayı il plakası 19 olan Çoruma,
Çorum garajına, bu 2+1 leri kim akıl ettiyse takdir ettim benim gibi kilolu insanlar için çok rahat hele firmada müşteriye karşı ilgili ise, her ne kadar trenin, uçağın ve özel arabanın yerleri farklıdır ama bana otobüs daha iyi gelir nedense.
Şimdi çabuk gitmek isteyenler için hızlı trenler var ama oda her yere yok.
Benim 10 yıl Diyarbakır’da çalıştıktan sonra 3 yıl çalıştığım ve şehrini ve insanını çok beğendiğim
Çorum şehri garajına 2,5 saat sonra Otobüsümüz vardı.
1.BÖLÜMÜN SONU