- 493 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİMLER DEVLETİNİ DAHA ÇOK SEVİYOR?
KİMLER DEVLETİNİ DAHA ÇOK SEVİYOR?.............
Sorumu duyan,okuyan herkes "Böyle de soru olur mu,tabii devletimizi seviyoruz."der diye tahmin ediyorum ki öyle de deriz değil mi?.Eğri oturup doğru konuşalım.Nasıl sevmek bu?
Bu gün, evet bugün .Yaya geçidinden geçmek için yayalara yeşil ışığın yanmasını bekliyordum..Ama sadece ben ve yaşlı bir hanım.Oysa ki o beklememiz sırasında İkimizin haricinde yaşlısı genci,kadını erkeği,öğrencisi,memuru velhasılı her kesimden insanlarımızın onlarcasını, kırmızı ışıkta devletimizin"LÜTFEN BEKLEYİNİZ!" ikazına aldırmadan ve can emniyetlerini gözetmeden geçtiklerini gördüm.Toplum disiplininden uzak bu davranış beni milletimizle ilgili umutsuzluğa biraz daha itti.
Devletini seven insan devletin koyduğu nizam düzenleyici yasalara,talimatlara yönetmeliklere ve uyarılarına itaat eder.Devletin ikazlarını ve yasaklarını hiçe saymak bence piskopat bir ruh halinin tezahürüdür.
Bizim milletimiz hakikaten,bir yozlaşmanın, edep ve terbiye erozyonun girdabında yuvarlanıyor sanki.Vergi kaçırmanın gelenek haline gelmesi,askerden kaçanların sayısında ki artış,toplum olaylarında güvenlik güçlerimize karşı takınılan isyankar tavır, toplumsal bir travma ile karşı karşıya olduğumuzun acı işaretlerini veriyor.
İnsanlarımız devleti düşman gibi görmeye başladılar sanki.Devlet nizamına aykırı söylem ve eylem içinde olan insanlar toplumdan daha bir itibar görmeye başladılar.Bunda, gazeteci ve yazarlar,görsel medya mensupları başı çekiyorlar.Ünlü olmak isteyen devlete düşman olup düşmanca söylemlere baş vuruyor.
Bu devlet hepimizin.Bizlerin emniyet asayiş ve düzen içinde yaşamamız için kurulmuş bir mekanizma ve teşkilat.İnsanlarımızın davranışlarını anlamakta zorluk çekiyorum.Bu tür davranışlar insanın kendi ayağını kurşunlaması yada intihar etmesi kadar bana abes geliyor.
Ben şahsen devletimi seviyorsam ki, seviyorum .Devletimin oluşturduğu her türlü düzenlemeyi itaat etmenin özenini gösteriyorum..Hiç kimse beni bundan alı koyamaz ve zorlayamaz.Devletimi sevmeyen şahsen benim gözümde vatandaşlık vasfını kaybeder...Kanunlarımıza göre de eğer suç işliyorsa artık o kimseye hiç acımam.Yani benim gözümde devlete muhabbet beslemeyen,devlete karşı görevlerini yapmayan,devletin düzenlemelerine karşı çıkan artık gözümde teröristtir.
Terörist olmak sadece eli silahlı eşkiya olmak değildir...Devlete itaatsizlik eden,hak arıyorum diye diğer vatandaşların huzuru ve yaşantısını bozan sebebi ve eylemi ne olursa olsun yasalara aykırı davranan herkes teröristtir.
Şöyle bir düşündüm önce ben teröristmiyim diye..Olmadığıma karar verdim.
Ama düşünürseniz ne kadar çok teröristimiz var hemde her katagoriden,
En başta bu gün gördüğüm onlarca kırmızı ışık teröristleri gibi.......Vesselam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.