- 913 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Ahhh İskender Kardeşim ( Ben senin geleceğini biliyordum,demiştin.)
Rahmetlik İskender Hikmet ile Farnsanın Lille şehrinde uzun süreli Din Görevlisiyken 994 yılında tanışmışdık,Paris başkonsolusluğu,Din Hizmletleri müşavirliği bana göndermişti.Hemen Cemaatten soruşturduk. 6.günde çok güzel bir Daire bulmuşduk Evinide birkaç kere ziyaret etmiştim.kendisi Lille üniversitesinde Atom fiziği dersi vermediği zaman cemaat sevabını kaçırmayayım diye Görevli olduğum camiye gelir vakit namazlarını bizimle kılardı,çok hoş sohbet birisiydi....
Yurt dışı hatırası denince Atom fiziği Doçenti, Rahmetlik, Dr. İskender Hikmet Beyi’ hatırlamak ve O’nu Rahmetle anmayı kendime bir görev sayıyor ve Yüce Allah’ın Onu cennetiyle, cemaliyle mükâfatlandırması içinAllah’a Dua ve niyaz ediyorum. Lille Üniversitesinde ATOM FİZİĞİ okutmak üzere atanmışdı. Ve bir hafta benim misafirim olmuştu. Kendisi çok Dindar, çok ihlâslı ve çok dürüst bir kimse idi. Allah, Peygamber sevgisi çok büyük ve çok kuvvetli bir imana sahipti. Hiç unutamam hastaneye yattığına dair bana telefon açmış,haber vermişti. Hemen ziyaretine gitmiştim. İki gün sonra Ameliyat olacağını söylemişti. Ameliyat günü Kurani Kerim ve dua kitabı elimde Hastanedeki odasına girmiştim.
Bana, ‘’Hocam az önce doktor geldi. Bana, senin ameliyatın önemli,ÇOK KIRİTİK,ÖNEMLİ, bir ameliyat. Dolayısıyla eğer istiyorsan papaz efendiyi çağıralım sana telkinde bulunsun, şu çekmecede de İncil var.Eğer İstersen oradan bazı bölümler oku, moralini daha da yükseltir.demişdi. O zaman bende ona:
‘’BEN ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIM’, şimdi bizim hocamız gelir. BANA KURANİ KERİMDE , DUA KİTABI DA getirir, dedim . Ve Birkaç dakika sonra sen içeri girdin hocam.
BEN SENİN GELECEĞİNİ BİLİYORDUM HOCAM ’’ diye söylediğini hiç unutamam... .Ameliyatı başarılı geçince çok da sevinmiştik. Fakat TAKDİRİ İLAHİ Isparta’daki o çok feci uçak kazasında, üç tane genç evlat ve gözü yaşlı çok dindar bir hanımefendiyi bırakarak,Allah’ın rahmetine kavuştu, AHİRETE YÜRÜDÜ,ALLAH RAHMET EYLESİN, MEKANINI DA CENNET EYLESİN.. Böyle bir güzel insanın arkasından Fatihalar,Yasini şerifler okumak O’nu Rahmetle anmak hepimizin; Müslüman dolarak Dindar bir kardeşimize önemli bir görevimizdir, diye düşünüyorum. Sonuç olarak, çalışmak bizden, başarı ve hidayet Yüce Allah’tandır ...
ABDULKERİM KAYA.28.09.2019.ANKARA
YORUMLAR
ABDULKERİM KAYA
çalışmak bizden, başarı ve hidayet Yüce Allah’tandır ...
var olun hocam.
selam ve dua ile.