- 1116 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANNEMİZ & BABAMIZ
Onlar bizim en değerli varlıklarımız Annelerimiz Babalarımız
Çocukları için her türlü çileyi çekerler, ömürlerini çocuklarının yetişmesi için ,
Okul iş ve evlilik hayatlarını Yaşayıncaya kadar hiç bırakmazlar.
Sürekli her sıkıntılarına koşarlar. Evlendikten sonra da torunlarına bakarlar.
Maddi manevi destek olurlar. Kimisinin bir kimisinin 10 tane evladı vardır. kimisi okur kariyer yapar. Kimisi iş Hayatına atılır.
Erken yaşta hepsine sahip çıkarlar yönlendirirler.
Çok çalışır babalar.
Her türlü sosyal aktivitelerden kısarlar para biriktirip yatırım yaparlar.
Gelecekte çocukları rahat etsin diye emekli oluncaya kadar ölünceye kadar çalışır.
Hep fedakarlık yaparlar hep verirler her çocuğuna ayrı ev açarlar.
Ölene kadar ailenin ve çocuklarının yükünü çekerler.
Yaşlanırlar hastalıklarda başlar. Anneler Babalar için Zor dönemlerdir bu yıllar
Çocukları bırak onlara bakmayı zevk ve sefalarından fedakarlık edipte ziyarete bile gelmezler.
Gelse de fazla kalmazlar. Bahaneleri hazırdır her zaman.
Anne baba elden ayaktan düşünce bu seferde kim bakacak kızlar mı erkekler mi diye kendi aralarında birbirlerine Düşerler.
Bazı rahatına düşkün evlatlarda bakım evine versek olmaz mı derler.
Bakım evi onlar için anne babadan kurtuluştur.
Sonunda karar verirler hep beraber bakım evlerini araştırırlar. Sonunda birine karar verirler.
Anneyi babayı bakım evine bırakırlar.
Kimisi haftada bir kimiside 15 günde bir ziyarete gelirler zamanla ayda bir ve üç ayda bir gelirler.
Annenin babanın evlatları için yaptıkları fedakarlıkların karşılığı bumu olmalıydı.
Nankörlük vefasızlık insanoğlu çiğ süt emmiş derler.
Seninde çocukların var. Yarın aynı duruma düşmeyeceğin ne malum
Ne ekersen onu biçersin. Gün gelir devran döner.
Çocuklarımıza maneviyatı yani İslami terbiyeyi verirsek o zaman bu durumlarla karşılaşmayız.
Cennet annelerin ayakları altındadır. Babanın duasını alan evladın işleri yolunda gidermiş.
Yani annemize babamıza büyüklerimize yaşlılarımıza yardım edeceğiz.
Onları koruyacağız. Hayır dualarını alacağız.
Herkesin bir annesi birde babası var. Kendisi de anne veya baba olacağına göre bu bir silsile yoludur.
Toplumun en küçük birimi ailedir. Aile anne baba ve çocuklardan oluşur. Aile terbiyesi ve eğitimi önemlidir.
Doğru dürüst inançlı bir millet olmak için ailede İslami düşünce ve eğitimine önem verelim.
Arkamızda hayırlı evlatlar bırakalım. Hoşcakalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.