- 464 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çare Eğitim ve Vicdan
... Günümüz insanında inanılmaz bir stres inanılmaz bir gerilim var.
... Adeta herkes birbirini dinlemez birbirini çekemez hale geldi.
... Kimse kimsenin lafına tahammül göstermiyor.
Herkes bağırtıyla çağırtıyla birbirini yenmeye çalışıyor onu beceremezse kaba kuvvete başvuruluyor.
... Sinirler gerilmiş bir halde sanki herkes birbirine yumruğunu sıkmış öyle bekliyor.
... Öyle çirkinlikler oluyorki küçüçük çoçuklarımız taciz ediliyor her gün şehrin en kalabalık yerlerinde bile kadınlarımız katlediliyor....
... Tedbirler alınıyor ama çok çok yetersiz kalıyor. Her zaman şunu tavsiye ederek birazda iddia etmişimdir, İlkokul 1 den itibaren insanlık ve vicdan dersleri konulmalıdır.
... Sadece Eğitimli değil, eğitimli ve vicdanlı nesiller yetiştirilmelidir.
... Okula ulaşamayan kişilere ve yaşı belirli yaşın üstündekilerede yine Vicdan ve insanlık adı altında Halk Eğitim kurslarında dersler verilmelidir.
... Belki çok geç kalındı ama zararın neresinden dönersek kesinlikle kardır.
... Hoş görünün hepimizin kalpler ve beyinlerimize ilmek ilmek işlenmesi lazımdır.
... Nedeni ise şudur kimse güçlüyüm ben diye zayıfı ezmesin.
... Bu güzelim ülkede büyük utanç karaleri olan canilerin kadınlarımızı öldürmesine ve sapıkların küçük çoçuklarımıza taciz yapılmasına bütün alınabikecek tedbirler çok ciddi bir şekilde alınarak bir son verilsin.
... Yüce Allah tüm Milletimize yardım eylesin. Amin...
... Selamlar, Saygılar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.