- 599 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Yazar tarafından kaldırıldı
Daha evvel bu sayfada paylaşılmış olan eser, sayfanın altındaki “Yazınızı kimler okusun?" bölümünde "Sadece site üyeleri" seçeneği işaretlendiği halde siteye üye olmayan kişilerce de görülebilmesi, yazarın bu konuyu site yönetimine mesajla bildirmesine rağmen kendisine cevap verilmemesi ve de sitede kayıt silme özelliği olmaması üzerine, yazar tarafından süresiz olarak kaldırılmıştır. Okuyan, beğenen ya da yorumlayanlara sonsuz teşekkürler.
YORUMLAR
Önce şunu belirteyim güzel bir polisiye okudum hem de iki kez. Az geliyor deftere böyle öyküler. Kutlarım
Seri katil psikolojisi yok sanırım Selman'da. Kendisine gidilen yolda ip uçları verilseydi daha mı iyi olurdu acaba...bir de betimlemeler öyküden itiyor insanı özellikle giriş kısmında.
Ama finaldeki ters köşe oldukça hoştu...
Yine de çok güzeldi keyif aldım.
BayBuhar tarafından 9/25/2019 2:58:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
uğurdemircan
Uğur bey gerçekten güzel akıcı bir hikaye olmuş lakin hikayeyi okurken mekan ve şahıs tariflerinde ki detaylar biraz fazla geldi bana .
Konu oldukça tanıdık ülkemizde yaşanılmış mevzulardan,gerçekçi bir hikaye olmuş.
Benim fikrimce Salimin hisleri aşk değil yokluğun getirdiği yılların ezikliği ile harlanan haset ve hırstan ibaret.
Nice salimler hırsları uğruna hayatlarını ve başkalarının yaşamlarını yok etmişlerdir.
Beşer şaşar aldanır nefsine şeytanın gösterdiği yöne koşar ve sonu hüsranla biter.
Cümlemizin akıbeti hayırla olsun
İyi çalışmalar
Selçuk KORKMAZ tarafından 9/24/2019 9:13:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
uğurdemircan
Kalem sağlam
anlatım akıcı
konu bütünlüğü fevkalade iyi
lakin;
içerik iğrenç ötesi iğrenç
umarım gerçek değildir;))
saygılarımla
uğurdemircan
MUHTEŞEM!...
Sık sık giremediğim için öykülerinizin hepsini okuyamadım ama uygun bir zamanda bir tarama yapmaya niyetliyim.
Gelişme bölümündeki iç içeliği taa finale kadar götürüp orada bir cümleyle çözmek!... Çok ustaca gerçekten... İçtenlikle kutarım...
Edebiyat Defterinin öykü yazımında benim için tartışmasız bir numarasınız.
Mütevaziliğiniz de bu konudaki taltifinizi hak ettiğiniz yerlerden almaktan kaynaklı olabilir.
Kaleminiz gücü ve başarılarınız daim olsun...
Saygılarımla...