- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayalimizdeki Mutluluk
Başarılı ve mutlu yaşamaya odaklı bir hayat hayali kadar..
Kendini sıradan ve mutsuzluğun içinde bulacağın zamanada hazır olmalısın.
Başarı senden ve yanindaki destekçilerinden kaynaklanıyorsa, başarısızlık senden ve senin yanindakilerinin kösteklemesinden oluşabilir. Her türlu zorluğa hazır değilsen kazanma ve kaybetme gibi kurgularıni yapmamış olmandan kaynaklanan dik duruşu sergilemekte zorlanabilirsin.
Çünkü insan psikolojisi kırılgandır.
olur olmadık ..
bilindik bilinmedik..
Yerli yerrsiz
Sebepli sebebsiz etkileşime müsaittir.
Yasanmiş yada yaşanabilecek hayata dair ne varsa..
Hayal kırıklıkları farkina varamadigin derin yaralar..
Birgün patlayacak derin sorunlarla karşi karsiya kalmakta dahil kargaşa karmaşa
hatta farkına bile varamadıgin kavga içinde kendini bulabilirsin.
Bunun getirisi ve götürüsü az veya çok diye ölçütlenemez..
yaşanan olayların büyük yada küçüklüğü ilede alakalı denilemez..
Güçlüsün zayifsın mantığı kabullenemez.
Hassasiyet duygusallık içinde bulununan durum ve faktörler dogrultusunda kaybedilen kontröl sonrasi tepkileridir. Sonuçları ruhda yarattığı sarsıntının etkisi ile alınacak olumlu veya olumsuz kararlarda; davranış ve mantıklı düşünme , doğru hareket etme gibi yeteneklerinize yansıması olacaktır.
Kimi zaman dibe gömülürken kaybedebilinir .
Bazen süreci aşarken en kötü ihtimal hasarlı ama devam edebilir biçimde kurtarabilinir.
Belkide cok şanşlı olarak destekli veya desteksiz kolay atlatarak yoluna çıkan ne varsa ezerek yürüyüp gidilebilinir.
Sonuç ne olursa olsun insan bazen kabuĺlenemesede. ,
Yada mecburen kabulenmek zorundada kalsa..
Mutlu veya mutsuz
başarılı yada başarısız
zengin ve fakir
kirlenmiş yada temiz ,
aç yada tok gibi
bir şekilde her türlü yaşam ortamına uyum sağlamak gibi yeteneğe sahiptir.
Önemlisi ise bence şartları degiştirebilsenizde, degiştiremezsenizde üzülmemeyi ve karamsarligin yaşam sevinci ve felsefesini ögrendiğinizde kaybederken bile kazanma becerisinin elinizde olduğunu görünebilinir. Yaşam bir savaş ise yaşamak kendinle ve insanlarla barışık olmayı gerektirir.
Bu nedenledir ki bireyler degişimi ve kendini şartlar dogrultusunda olumlu yenilenmeyi ögrenebilmelidir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.