VATAN ŞAİRLERİ BULUŞMASI
SAHABELER ve ŞEHİTLER DİYARI KAHRAMAN KİLİS de
’’VATAN ŞAİRLERİ BULUŞMASI’’
Bereketli toprakların bağrında üç bin sahabeyi, serden geçmiş binlerce şehitleri barındıran KİLİS’İN sadece KİLİS olmadığını, başına KAHRAMAN ibaresinin de eklenmesi gerektiğini düşünüyorum ve inanıyor ki önümüzdeki yıllarda vatanın sevdalı yiğitleri bu unvanına kavuşturur
’’KİLİS VATAN ŞAİRLERİ ’’ Etkinliğinde bir başkaydı duygular, O gün bir başka çarpıyordu vatan aşkıyla kalpler. 13 eylülde başlayıp 15 eylülde sona eren şiir etkinliğini düzenleyen cennet vatanımın dört bir yanından vatan sevdalı şairleri bir arada buluşturan kent konseyi Başkanı Şair- Yazar, vatan millet sevdalısı dava adamı kadim dostum Fikret Oğuztürk ağabeyim ve ipek kalpli kıymetli eşi Gülay Oğuztürk ablamıza sonsuz şükranlarımı arz ediyorum.
Bizleri konuk edip KİLİS in nezih ve tarih dokulu, ecdat kokulu mekanlarında ağırlayan KİLİS Belediye Başkanı, memleket sevdalısı güzel insan Sn:Av Abdi Bulut beyi tanımaktan ve bizlere göstermiş oldukları samimi misafirperverliği ve ilgilerinden dolayı son derece memnun olduğumu arz ediyor kalbi şükran ve muhabbetlerimi iletiyorum.
KİLİS ve o gizemli coğrafyayı bizlere aşk ve heyecanla anlatarak tanıtan, tanımaktan onur duyduğum Değerli dostum araştırmacı, eğitimci yazar Emekli Gazi Albay Hüseyin KILBAŞ ile birlikte planladığı ve ilki yapılan VATAN ŞAİRLERİ BULUŞMASI na bu nezih programda vermiş olduğu coşkulu sunumundan dolayı teşekkürlerimi arz ediyor saygılar sunuyorum.
KİLİS deyip de geçmemek gerektiğini, KİLİS’e gitmeden, KİLİS’i görmeden o güzel KİLİS lileri tanımadan KİLİS ’in nasıl bir değere sahip olduğunu nasıl bir medeniyet beşiği olduğunu, bağrında hangi ataların aziz milletimiz için ne mücadeleler ettiğini ve ne çileler çektiğini anlayamayacağımı kilise gelince öğrenmiş oldum. Ruhları şad mekanları cennet olsun.
KİLİS Tarihte bir çok medeniyeti bağrında barındırmış ve bir çok mücadelede önemli zaferlere şahitlik etmiş çileli olduğu kadar vakur duruşlu, ağır başlı mücadeleci bir misyon yüklenmiş küçük bir kenttir tir. Bu yüzden vatan kavramını içinde barındıran şiirlerin ve şairlerin çok büyük bir anlamı vardır. Böylesi anlamlı bir programda davete icabet edip sahne almaktan son derece memnun oldum onur duydum.
Bizler Çorumlu şairler olarak her ne kadarda beş kişi olarak davet edilsek de bir eksiğimizle yolumuza devam ettik. Çorumlu Şairler olarak Şair-Yazar Halit Yıldırım. Şair Ozan Murat Danlı. Şair Ferhat Öztürk ve bendeniz Şair yazar Nuh Comba olarak O rüya gibi etkinliğin atmosferi içerisinde muhteşem bir zaman geçirmenin mutluluğunu yaşadık.
KİLİS Cumhuriyet Meydanında düzenlenen etkinliğe Programa Çorum ekibi dışında Hatice Naime Karadağ, Hava Köseoğlu, Şerife Köksal Badısaba, Hülya Özcan Çapar, Fatma Arıkan, Şerife Apaydın, Mücella Pakdemir, Temel Ata, Mustafa Doğan, İlhami Erdoğan (Ozan İlo) Hüseyin Kılbaş, Kadir Turan, Yıldırım Katrancı, Çınar Arıkan Üzeyir Güleç ve İ,Ahmet Akkoyun (Makberi) katılmışlardır.
Yurdumun dört bir yanından katılan Şair ve şaire lerin büyük bir çoğunluğunu zahiren ve yakinen tanıyor olsam da VATAN ŞAİRLERİ’ etkinliğinde daha samimi daha duygulu ortamda olmaktan şeref duydum.
Edebiyat aleminde ismen tanıdığım fakat zahiri alemde imkan bulup bir araya gelemediğim gönül dostlarımı burada görmek apayrı bir heyecan ve mutlu etti. Bir arada olmaktan haz aldım, hasret giderdim, memnun oldum, Rabbim tekrarına erdirsin..
Etkinliğe iştirak eden ve İsimlerini sayamadığım kıymetli gönül dostlarıma maddi ve manevi destek veren gül yüreklere tüm KİLİS halkına selam, sevgi, muhabbetle şükranlarımı arz ediyor saygılar sunuyorum.
Şair-Yazar
Nuh Comba
(HeceliYorum)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.