- 617 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Unutmak..
Bugün bir sorun oldu....
Bir ismi uzun süre düşünmeme rağmen hatırlamadım;
Sonra düşününce bir çok ismi belli bir süre düşünmeden hatırlamadığımı fark ettim...
Sanırım hayatımın bir bölümünü önümüzdeki yıllarda yavaş yavaş unutacağım ..
İnsanlar hep bir şeyleri unutmak isterler genelde bunlar olumsuz yada üzücü zamanlardır.
Burada önemli olay nedir?..
Sanırım unutmaya başlayacağım tarihler mi yoksa zaman dilimleri mi ...
Anne, Baba, Eş, Çocuk , Dost, Arkadaş vb ..
Bir video izlemiştim bir zamanlar "Alzheimer" hastası bir hanımın oğlunla yemek yemesi ve oğlunun hatırlaması ...
oğlunun o olay sonrası duygu patlamasını izlemiştim..
iki yönden bakmak gerekir bu olaya.
Unutan ve unutulan gözünden.
Unutan hangi zaman diliminden sonrasını unutması bu unutma ile neler kazanacak yada neler kaybettiği ile ilgili duygular ve düşünceler. Yaşamında kötü geçmiş bir zaman dilimini unutmak hatta yaşanmamış hale gelmesi acaba olumlu duygu ve hisleri anlaşılır mı?
Unutulan anne,baba,es,çocuk kademeli olarak unutulma olayları .. çok sevdiğiniz insanlar işte o bağlantının tam koptuğu yer çok önemli. o ince zaman dilimi.
Düşünsenize çok sevdiğiniz birini kaybettiğiniz gün yaşadığınız tranva anına denk gelmesi gibi bir risk daha var her gün aynı döngüyü yaşamak bu tabi tam tersi de olabilir.
Sanırım bu anı merakla beklemek isterim. Belki o zaman yazamaya bilirim belki anlatamam bile.
Okuduğunuz için teşekkürler.
YORUMLAR
Unutmak göreceli bir kavramdır
Bu biraz da neyi unutmakla alakalı olsa gerek
Yapacağı ödemeyi mi çabuk unutur insan yoksa alacağını mı?
Terk eden mi yoksa terk edilen mi çabuk unutur?
Belki de biraz gamsız olmak gerek çabuk unutmak için
Her şey bir yana vefalı insanlar kolay kolay unutmaz birde kibirli olanlar.
Vefa sevgi ile beslenir unutamaz ! Kibirli kuyruk acısı ile unutmazlar !
Birde tıbbi sebepler vardır işin sağlık boyutu farklıdır
Hayırlı çalışmalar