- 401 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KEMOTERAPİ VE RADYOTERAPİ SÜRECİ Eylül 2019
Kemoterapi ve radyoterapi her ne kadar kanserli hücreleri öldürerek bir sağaltım yöntemi olarak kullanılsa da utulmamalıdir ki vücut bütünüyle her yönden çok ağır bir tahribata uğramaktadır. Öyleki sağaltım sonrası ortaya çıkann KANSER KAŞÉKSİSİ adı verilen rahatsızlık vücudun kırılma noktası aşılmış ise yeterli emilim ve sindirim sağlanamaması nedeniyle beslenme yetersizliğınden direnç günden güne düşerek ölüme kadar gitmektedir. Yani vucudumuzun immanuel sistemini (Bağışıklık) henüz sağlıklı iken iyi koruyup, erken tanı ile tehlikeyi bertaraf etmenin daha az riskli yolları denenmelidir.
KEMOTERAPİ VE RADYOTERAPİ GÜNÜMÜZ BİLİM DÜNYASINDA BAŞARILI BİR SAĞALTIM YÖNTEMİ SAYILAMAZ! BAŞKACA YÖNTEMLERİN HIZLA ARAŞTIRILIP GELİSTİRİLMESİ INSAN SAĞLIĞİ AÇISINDAN ZORUNLUDUR!
ANCAK KANSER VAKALARINA KLİNİK VE FARMOKLOJİK AÇIDAN VE DEVASA BİR PARASAL SEKTÖR OLARAK BAKILMAKTADIR.
KANSERDEN KORUNMANIN EN PRATİK YOLU DOĞAL BESİN, DOĞAL YAŞAM TARZIDIR. BU DA ANCAK DOĞAYI KORUYUP HAYATI DOĞURANA, DOĞAYA SAYGIYLA OLASIDIR!
PARA NE YENİLİR NE İÇİLİR; CANDAN GEÇİLMEZ, AMA PARADAN VAZGEÇİLİR!
DOĞAYI KORURSAN KENDİNİ ANCAK KORURSUN!
Bugün rutin kan tahlili verdim. Saat 12.00 gibi neticeler belli olacak. 87 kilodan 57 kiloya düştüm. Saat 14.00 ’te onkoloji diyetisyenim ile önce görüşüp, sonra onkolog ve fitoterapist doktorlar ile görüşmeyi planlıyorum.
1 Mayıs 2015 ten beri kanseri yensem de kaşeksiyi henüz yenemedim. Giderek zayıfladı bedenim, yavaş bir tempo ile bu zayıflama hissedilir derecede rahatsızlık vermeye başladı. Yürümede güçlük, sırtta kaburga vevomurga kemiklerinde, eklem yerlerinde, omuzbaşlarında,kolda, boyunda ağrı, iştahsızlık, başağrısı, halsizlik belirtilerini sezinlemediğime göre dikkatli olmam gerekiyor.
Gel gör ki piyasada sebze ve meyvelerin devlet eliyle genetiği bozulmuş, tarımsal ürünlerde GDO’lu ürün ithalatı artmış, kanser süratle yayılıyor. Devletin en iyi yaptığı iş(!) son yıllarda ithalattan başka bir şey değil!
UYAN TÜRKİYEM!
Sağlığınıza dikkat ediniz, kendinize iyi bakınız dostlar.
Şaban AKTAŞ
15.09.2019 - 10.38
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.