BU YAZI VATANSEVER POSTU GİYİNMİŞ HAİNLERE GELSİN.
“Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır”
Mustafa Kemal Atatürk.
Türkiye’de vatansever, vatan haini kimdir?
1. Toprağına, bayrağına sahip çıkan, canı pahasına koruyan kişi vatanseverdir.
2. İster sultan olsun, ister ulema olsun,ister asker, isterse de sıradan bir vatandaş olsun her kim ki savaşta ya da barışta başka devletlerle ülke çıkarlarına ters düşecek eylemler içine girmişse, ülkesine ihanet noktasında işbirliği içinde bulunmuşsa, bunu görüp durumdan nemalanmak için kim sesini çıkartmamışsa, kendi üç kuruşluk menfaatleri için vatan ve ülke haysiyetini, onurunu ayaklar altına aldırmışsa, bir karış toprağına dahi sahip çıkamamışsa (bu topraklar sınır dışında bile olsa bayrağımızın dalgalandığı her yer vatandır) bu kişilere vatan haini denir.
3. ATATÜRK bu ülkenin kurtarıcısı ve kurucusudur. Şu veya bu şekilde ülkesinin kurucusuna, onun ilkelerine, devrimlerine, bizlere bıraktığı emanetlere sahip çıkmayan, hatta sahip çıkmayı bırakın türlü iftiralarla tarihte tahrifat yapmaya çalışarak kendi karanlık emellerine, hainliklerine türlü kılıflar uydurmaya çalışan herkes vatan hainidir.
4. Din adı altında kendi vatandaşlarına Arap aşı yedirmeye çalışan, tarihte defalarca kez Türk Milletine ihanet etmiş arap camiasını kendi milletinden üstün tutup arap seviciliği yapan, cemaat, tarikat, abiler, ablalar, şeyhler, şıhlar yaratarak ülke bütünlüğünü bozmaya, insanların aklını karıştırıp masum din duygularını sömürenlere vatan haini denir.
5. Dahili ve harici düşmanlarını bilip bellemek, her zaman gözü açık, bilinçli olmak her vatandaşın vatandaşlık görevidir. Atatürk’ün açtığı yolda ve gösterdiği ülküde onun yolundan ayrılmadan ülke ve vatan değerlerine sahip çıkan her birey vatanseverdir.
6. Kendisine vatanseverlik maskesi takıp ağzından dini düşürmeyen, sınırsızca sömüren,bunları sadece kişisel çıkarları için, maddi fırsatlar için kullanmaktan çekinmeyen, alttan alttan ülkesinin içini oyan, yabancılara toprak üstüne toprak satan, ülkesinin önemli ve kilit taşınmazlarını çekinmeden peşkeş çeken herkes vatan hainidir.
7. Bir ülke idaresi milli eğitim, sağlık gibi önemli elemanların içini boşaltmışsa, ekonomik krizle işsizler ve açlar ordusunu her gün büyük bir hızla artırıp hiç bir şey olmamış gibi davranırken tüm bunlara seyirci kalmayı bırakın kıç yalayıcılık yapan herkes vatan hainidir.
8. Ülkesinin değerlerini, Atatürk ilke ve inkılaplarını her ne pahasına olursa olsun, tehdit, kumpas, işsizlik riskine rağmen taşımaya ve sahip çıkmaya devam eden herkes vatanseverdir.
9. Bir ülkenin ormanları sebepsiz yere sürekli yanıyorken, ülkenin su kaynakları tükeniyorken, ülkenin burnunun dibinde petrol avcılığı yapanlara kıta sahanlığı peşkeş çekiliyorken bunları alkışlayan herkes vatan hainidir.
10. Ülkenin içine sokulduğu dar boğazdan maddi ve manevi çıkar sağlamak üzere tüm değerlerinin hem de din kullanılarak, tarihte bir şekilde yerini almış tarihi kişilikler kullanılarak sürekli sunni gündemler yaratıp fakirleştikçe fakirleşen işçi,çiftçi ve halkı, zayıf düştükçe düşen ekonomiyi ve dış itibarı mışlarla ve muşlarla kamufle etmeye çalışan ve bunu her durumda ve her ortamda bıkmadan usanmadan yapan tüm kişiler birer haindir.
11. Bu ülke Türkiye Cumhuriyetidir. Bu ülkenin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK’ tür. Bu ülkede yaşayan herkes Türk Milletidir. Eğer ki bir ülkenin resmi dairelerinden bu tür ifadelerin kaldırıldığı görürseniz, bir milleti asimile etmek için içine bolca din soslanmış söylemlerle ’’Keşke Düşman kazansaydı’’ diyebilen şerefsizleri adamdan sayacak kadar şerefsiz olabilen insanları gördüğünüz halde bunların destekçisi ve takipçisi olmaya devam ediyorsanız siz bir hainisiniz.
Sonuç olarak iki satır edebiyat okumak için girilen bir internet sitesinde sürekli olarak karşımıza manipülasyon ustaları çıkarılıp bizlere ne yapılmak istenmektedir. Türk Milletinin bu kadar aptal olduğunu bu vicdansızlara düşündürten nedir? Kan emici yarasalar gibi aramızda gezinip 9 yaşındaki kız çocuklarımızla evlenileceği fetvası verenleri bizlere şirin göstermeye çalışarak, camilerde eğitim diye çığırtkanlık yaparak üç kuruşluk akılları ile LAİKLİK ile savaşarak şeriatı bizlere dayatabileceklerini bu hödüklere düşündürten nedir?
SENSİN!
SEN SUSTUKÇA ONLAR KONUŞUR, SEN SUSTUKÇA ONLAR HADDİNİ AŞAR, SEN SUSTUKÇA ONLAR DAHA FAZLASINI İSTER, SEN SUSTUKÇA ONLAR SAHİP OLDUĞUN AYDINLIK CUMHURİYETTEN VE LAİKLİKTEN KÖR BİR KARANLIK YARATABİLECEĞİNE DAHA ÇOK İNANIR.
Deniz...
YORUMLAR
Kız bu önder sizden mi?
Denge durumu iiyi mi?
Bu sitede neler oluyor.
Bizde kendimize yorum yapa biliyormuyuz..
Yeniyiz de öğrenmek istiyoruz. Bilmemek ayıp değil. Bilmediğini bilmemek ayıp
Kolay gelsin abla, aferdiriz teyze de diye biliriz..
Körler sağırlar bir birini nede güzel ağırlar..
Tekrar kolay gelsin...
Den(iz)
:))
E. ABDÜLHAMİT
VİLLALAR YOLDAŞLARIN ÇIKINCA SUSTUNUZ,
ORMANLAR YANIYOR KOŞTUNUZ,
YAKANLAR TERÖRİST ÇIKINDA SUZTUNUZ,
KAYYUM İSTEMEYİZ DİYE ÇOŞTUNUZ,
ANALAR EVLATLARINI İSTEYİNCE SUZTUNUZ.
AT İZİ İT İZİNDEN AYRINCA SUZTUNUZ,
VATANA İHANET EDENLERİ GAVURLAR BİLE SEVMEZ,
KULLANIR ATARLAR, WC KAĞIDI GİBİ.
Den(iz)
:)))
E. ABDÜLHAMİT
Sende yanmışsın biliriz biz o işler bakmiyoruz..
Paralıları dene
siz bilirsiniz.. çok zekisiniz
Den(iz)
hahahhaha
Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
Mustafa Kemal Atatürk
20 Ekim 1927
Sözüne ve emeğine sağlık Den(iz)...
Den(iz)
Sevgilerimle...
Deniz hanım Anadolu Türk yurdudur. Burada yaşayan herkes yurttaşlık bağı ile bağlı olmayıp başka niyet ve emellerine hizmet adına Türk düşmanlığı yaoacakkarsa hainliktir bunu adı ve bunun bedeli neyse ödeyecekler.
Kimsenin babasının Çiftliği değil burası istediği yere saray yapsın istediği yeri birilerini zenginleştirmek için rant alanına çevirsin.
Son 17 yılda Serv'de talep edilen her talebi gerçekleştiren ve ekonomiyi işgal ettiren ve etmeye ortak olanlar bunun bedelini ödeyecekler.
Kimin hakkını kime peşkeş çekiyirsunuz. İktidar olmak ben ne istersen onu yaparım demek değildir
İki yüzden fazla imar yasası degistirmek çok büyük bir ahlaksızlık var demektir. Kişiye ve çıkara òzel yasa yapamaz kimse yapmîşlarsa bedelini ödeyecekler. Yok òyle yağma.
Almanya tarihi boyunca imar yasası bir kere değişmiştir. Çivi çakilsa bile kamu yararı varmı diye denetlerin.
Devlette devamlılık esastır her gelen kendi zihiyetini devlet zihniyetine dònúşturemez.
Artık bizi kimse susturamaz.
Çünkü hakliyiz.
Türk ulus devletine bağlı kalmak burada yaşamak isteyen herkesin görevidir.
Başka hiçbir datatmayı kabul etmiyoruz etmeyeceğiz.
Saygılar sunuyorum sizi kutluyorum Deniz hanım yalnız değilsiniz
Den(iz)
Teşekkür ederim yorum için
Sevgilerimle...
Bu konun bazı maddelerine katılmıyorum
Konulara objektif yaklaşmak gerekir
1 atatürk büyük bir adamdı lakin hatası yok değildir...
Dürüst olmak gerekir kim 1 asır önceki atasinin üzerindeki kitabeyi okuyabiliyor kimse
Birtek devrimler bizim ülkemizde yapılmamıştır..
Farklı ülkelerde ki devrimleri de incelemek lazımdır...
2.cisi bir çok konuya siyasi yaklasilmis
3 bu ülke de yaşayan herkes türk milleti değil vatandaşıdir bu ülke de 72 milletten insan var
Saygı selam ve dua ile
Den(iz)
1. Atatürk'ün adının nasıl yazılacağını bilemeyecek kadar dil bilgisi yoksunu değilsinizdir diye umsam mı ummasam mı bilemedim. Siz daha bir asır önce olup bitenleri okuyamacak kadar Tarih bilgisinden yoksun iseniz kendinizi geliştirmenizi öneririm. Dünyada insanlar M.Ö. olup bitenleri bile okuyabiliyorlar. Bize sadece öğrenmek düşüyor.
Bir tek devrimler bizim ülkemizde yaşanmadı haklısınız. İran devrimi de bir devrimdir. Neyse ki bizim ülkemizde ATATÜRK vardı. Ne kadar şanslı bir millet olduğumuzu görmemiz için çok uzağa gitmeye bile gerek yok, haklısınız.Şimdi de varisleri olarak bizler buradayız öyle değil mi?
2. Konuya siyasi yaklaşılması yazılanların gerçek olmadığını göstermez. Bu gerçekler direkt her birimizi tek tek olumsuz etkiliyorsa da bu yazıya siyasi bir yazı denemez.Hayatın ta kendisi diyebilirsiniz esasen.
3. Siz ''bu ülke'' derken nereden bahsediyorsunuz bilmiyorum ama Türkiye Cumhuriyeti Anayasasının 66. maddesi şöyle der:
Türkiye Cumhuriyeti Anayasası
66. Madde
I. Türk Vatandaşlığı
Türk Devletine vatandaşlık bağı ile bağlı olan herkes Türktür.
Türk babanın veya Türk ananın çocuğu Türktür.
Vatandaşlık, kanunun gösterdiği şartlarla kazanılır ve ancak kanunda belirtilen hallerde kaybedilir.
Hiçbir Türk, vatana bağlılıkla bağdaşmayan bir eylemde bulunmadıkça vatandaşlıktan çıkarılamaz.
Vatandaşlıktan çıkarma ile ilgili karar ve işlemlere karşı yargı yolu kapatılamaz.
Sevgilerimle...
E. ABDÜLHAMİT
zaten gengellisin... yazık acıyorum sana.. Koca lazım koca
git işine Sayfanda havla
Den(iz)
Kurtuluş Savaşı'nda düşmanlar ile nasıl savaştıysak, şimdi de ülkemizi bölmeye calışan hainlerle ,örgütlerle aynı inanç ve kuvvetle savaşıyor ve savaşacağız...
Tebrik ederim Sevgili Deniz, sözlerin benim de sözlerimdir...
Den(iz)
Sevgili Nuray; seninle aynı yöne bakıyor olmak daha çok güç veriyor. Teşekkür ederim.
Sevgilerimle...
Hain, haindir. Kimliği de bilinir muhtemeldir ki yol haritası da. O nedenle ona karşı önlem almak da her zaman daha kolaydır savunma hazırlamak da...
Oysa, 'içimizdeki hainler'... yani gerçek kimliğini ortaya koyacak kadar cesareti olmayan 'omurgasızlar'... girdiği her kaba sığanlar... işte asıl dikkat edilmesi gerekenler onlar. Her an 'sağ gösterip sol vurablecek' olanlar... Kıvırma payı bırakmak için her sözünü farklı anlamalara gelebilecek şekilde kullananlar...
Herkes kendi paylaşımında uygun gördüğü duyguları paylaşırken Tepki yaratan bazı paylaşımlara duyarsız kalmalarının da bir türlü nedenini kavrayamıyorum... Ak aktır, kar da karadır... Sen de yazsan öyle ben de yazsan öyle olmalı...
Birlik ve beraberlik olmadan 'arkasındaymışız' gibi göründüğümüz fikirerimizi yüksek sesle savunamayız, sadece saldırıları savmaya çalışırız...
Yazık!...
............................
Yazıdaki konunun içselleştirilmesi dileğimle Sevgili Deniz... kalemine, yüreğine sağlık... Sevgilerimle...
Den(iz)
https://www.youtube.com/watch?v=JrKm9fF-5AM
Sevgilerimle...
Den(iz)
Sevgilerimle...
İSTİKLAL MARŞI
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.
Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal…
Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
‘Medeniyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?
Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana va'dettigi günler hakk'ın…
Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri ‘toprak!' diyerek geçme, tanı:
Düşün altında binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli:
Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli.
Bu ezanlar-ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli.
O zaman vecd ile bin secde eder -varsa- taşım,
Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-i mücerred gibi yerden na'şım;
O zaman yükselerek arsa değer belki başım.
Den(iz)
Sevgilerimle...
MÜSLÜM BAYRAM
değerli şairimizin ruhu şad olsun
o dahi o günlerde bu hainlerle ilgili
ne güzel şiirler yazmış, mücadele etmiş
lakin bitmiyorlar bir türlü
Allah kahretsin hepsinin belasını versin
Keskin kılıç iyi bileylenmiş
Elbette
çok ağır yerleride var ancak son dönem manipülati ustalarına bu gerek
Ve tabi çakma yalancı ve haysiyetsiz kâfir feslioglu ekolüne.
Kazığa oturtulan memleket neferlerini öldürenlere sempati besleyecek kadar **laşanlara bu gerek hatta daha fazlası.
Tabi onlar bunu yapmaya devam edecek yoksa arpaları kesilir.
Alın terinin anlamını bilmeyenler ne anlar vatan ve millet gibi konulardan.
Çok açık ve net konuşuyorum
Dağdaki pkk lı ve ara yerde ki Işıdlılar ile bu kimi arpa yalcılarının ortak düşmanlığı cumhuriyet ve Atatürk zira
Yıllarca ortak olmadılar mı.
Bu ortaklık bitti mi sanki
Tarihin en kötü yanı asla unutmamasıdır o gün o suratlara tükürülecek.
Sinirli iken ayrı güzelsin pikachum :)
Den(iz)
''Sinirli iken ayrı güzelsin pikachum :)''
Bak ya :)) Şımartıyorsun ama
Sevgilerimle...
Kutlarım değerli hanımefendi
Bu bir deniz değil, okyanus
Ok yaydan çıkmış ve o iki yüzlü Janus'u vurmuş bile
Bu bir tsunami, ne denizi
Bu ülke çağlar boyu neden çok vatan haini çıkarır?
Nedeni basit aslında
Hani hep deriz ya, kıtalar arası geçiş yeriyiz diye
Jeopolitik konum yol geçen hanı kılmış bu coğrafyayı
Artı klasik bir ifade olacak yine ama, dünyanın gözü kulağı burada hep
Türklere güçlü olmaktan başka konum yok açıkçası
Aslında bu coğrafya bizim zenginliğimiz
Uygarlık tarihinin özü burası, bir açık hava müzesi bu memleket
Ama işte çok kez dezavantajını yaşıyoruz bu coğrafyanın ve bol bol ihanet üretiyoruz
Büyük Atatürk özetlemiş aslında gaflet, dalalet, hıyanet kavramlarıyla
Bu üçünü elbet birbirinden ayırmakta gerekir
Yalnız bir şeyi de unutmamalı
Gaflette ısrar dalalet, dalalette ısrar hıyanete götürür insanı
Yine de küçük bir ihtiyat payı düşmek gereği duyuyorum kıymetli hocam
Vatan sevgisi evrensel, vatana ihanet lokal ve izafidir kanımca
Bir dönem vatana ihanet sayılan bir başka dönem iade-i itibar konusu olabiliyor tüm dünya ölçeğinde
Bu yüzden vatana ihanete olgusal bakmak daha gerçekçidir kanaatimce
Kuşkusuz sizin sunduğunuz beyanname nitelikli metin de bundan farklı bir anlatım sergilemiyor
Nhayet
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla...
Den(iz)
Yorumunuzla sizi yeniden sayfamda görmek beni çok mutlu etti. Bakış açınız geiş persfektif içeriyor olması sizi takip etmeyi her zaman keyifli kılıyor. Coğrafi konum konusunda haklısınız. Ancak buna ek olarak Türk kimliğinin dinsel veya sosyolojik nedenlerle Osmanlıdan beri bir şekilde asimile edilmesi sahip olduklarımıza yabançılaşmamıza neden oldu diye düşünüyorum. Bize ait değilmiş gibi davranmasalar bu kadar rahat ihanet içinde olamazlar. En kötünün içinde bile vicdan vardır diye düşünüyorum.
Dün kabul görülüp bugün kabul görmeyen değerler elbette var. Değişimin cilvesidir bunlar. Ancak tarihi gerçeklerin doğrularla alakası yok. Doğru değişir ama gerçek tekdir. Bu ülke için konu dahilinde gerçek ; ATATÜRK ve yaptıklarıdır. Buna kim kılıf uyduruyorsa haindir.
Yorumunuzu okumak keyif verici idi.
Sevgilerimle...
Öncelikle böyle bir konu seçtiğiniz ve en cahillerin dahi anlayacağı sadelikte bir anlatımla gündeme getirdiğiniz için teşekkür ederim.
Osmanlı'dan cumhuriyetin kuruluşuna ve bugüne gelene kadar geçen sürede bu topraklardaki kadar hain görmüş müdür acaba yeryüzü?
Ege'de adalarımız sessiz sedasız yunan eline geçti, kimsenin ama kimsenin yeterince sesi bile çıkmıyor. (CHP ve milliyetçi geçinen diğer partilerin yöneticisinden en alt kademesine kadar- bunu bir CHP li olarak utanç içinde yazıyorum). Hatta seçimlerde dile getirenin lehine değer katacağı bir konudur aynı zamanda bu...
Çözüm sürecinde sırf gerilim olmasın diye teröristlerin mahallelere silah yığıp ablukaya almasına ses çıkarılmıyor. Sonra da işler değişince oraları geri almak adına onlarca şehir veriliyor. Kimsenin gıkı çıkmıyor.
Atatürk ile ilgili o kadar kirli bilgi var ki insan önüne geçemiyor. Ve düşünüyorum sonra; demek ki bunun için
eğitim kalitesini düşüyorlar (en azından nedenlerinden biri olabilir). Ki böylece kirletip unutulmasını sağlayacaklar akılları sıra...
Daha çok yazılacak konu var.
Bence en büyük vatan hainleri; taraf oldukları siyasi veya ideoloji ya da hayat görüşü (din bağlamında) nedeniyle görmezden gelenler ve ucu kendine dokunmadığı için çığlıkları duymayanlar ile kılını kıpırdatmayıp dilsiz kesilenler yani üç maymunu oynayanların hepsi.
Geriye ne kaldı derseniz; bizim gibi aynı düşünce olup da göl gibi durağan yaşayanlar var. Her şeyi gören, duyan, içi acıyan ama tek başına ne yapabilirim diyenler var. Deniz olmak olup önüne çıkanı sürüklemek için pusmuş bekleyenler var...
Selam ve saygılarımla..
Erkan Cem Arslan tarafından 9/19/2019 5:13:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Den(iz)
İçimizi görmüş gibi yazmışsınız. Ümit etmeye devam edelim. Pes edersek çocuklarımıza ihanet etmiş olacağız.
Sevgilerimle....
Atatürk'e dil uzatanın ya kanı bozuktur ta da sütü...
Bu sosyal bir çığlık değil realitedir.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
Den(iz)
Bu ortamda ne mutlu bunu diyebilene
Sevgilerimle...
susma sustukça sıra sana gelecek...
karanlığa bir mum da sen yak...
zamanında hiç anlam veremezdim bu tür eylemlere..
insanları uyandırmak çok zordur..
işin gerçeği şu bence: önümüzdeki 3-5 yılda
ya sen kazanacaksın ya arap şeyleri ve onların kulları
ya meclis kazanacak ya saray
ya vatandaş kazanacak ya seçkinler
ya öz hukuk kazanacak ya da hukuksuz yasalar
filistinlilere çok kızarlar değil mi, amça çocukları yahudilere toprak satmışlar sonra da kurtarın vatanımız elden gidiyor diye yaygara yapmalarından...
aynısı; ülkemizde araplara satılan topraklar ekseri sanırım doğu karadeniz civarında ve 250 bin tl ye satılan vatandaşlık...
eski seçmenler daha çok dine ve cebindeki durumuna göre oy veriyor.
yeni seçmenler bakalım bu oyunu bozabilir mi?
çok güzel bir yazıydı hocam..
eline koluna sağlık.
şapka ve imza ..
Den(iz)
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim Ekrem bey.
Sevgilerimle...
"Bu yazı vatansever postu giyinmiş hainlere gelsin." Aynen.
Yazının altında bir imzalık yer ver lütfen.
Den(iz)
Sevgilerimle...
"Ne Amerika ne Rusya Tam bağımsız demokratik Türkiye" diyerek İstanbul'da 6, filoyu protesto edip askerlerini denize döktüğü gün yani 16 şubat 1969 da o kanlı pazar gününde kurdukları tuzakla o gençlerden 2 tanesini öldürüp bir çoğunu yaraladıktan sonra 6, Filoyu kıble alıp şükür namazı kılanların yanında saf tutanlar burada acayip vatan sever ve o gün 6, Filoyu denize dökenlerin yanında fikrinde saf tutanlar o amerikan sevicilere göre hala vatan hayunuuuu....
Yediği her lokmada Bağımsızlığına Atatürk'e ve silah arkadaşlarına borçlu olduğunu bilerek minnet ve şükredenler ve onların bıraktığı Cumhuriyete ve ilkelerine sahip çıkanlar ve o aziz hatıranın önünde saygıyla eğilenler vatan haini
Keşke YUNAN kazansaydı diyen **lara biat edenler vatan sever...
Buranın bir kısmının vatan severlik kriteri bu....!
Pırıl pırıl beyinlerinde...
,
Den(iz)
Sevgilerimle...
Taylan KOÇ
Den(iz)
En başından en küçük hecesindeki anlamına kadar canı gönülden katılıyorum fikirlerinize.Coşkuyla okuduğum çok anlamlı,duygu yoğunluğu zirvede olan müthiş bir yazıydı.Duyarlı yüreğiniz var olsun..Canı gönülden kutluyorum sizi..
Selam ve saygılarımla..
Den(iz)
Sevgilerimle...