- 783 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NEFS
Ey Nefis!
Seni tutup düşmekten muhafaza eden
ZÂT I KAYYUM’a dayan.
Senin mevcÛdiyetinden dokuz yüz
doksan dokuz parça Onun uhdesindedir.
Senin eline yalnız bir parça kalır.
En iyisi o parçayı da kendi hazinen de kayyime et ki !
Duaların da rahat olasın...
YORUMLAR
Allah ın selam ve rahmeti bereketi tüm inananların ve sizinde üzerinize olsun
Bismillahirramannirrahim,
En zor terbiye edilen nefistir Peygamber efendimiz s.a.v bir savaş dönüşünde ufak savaş bitti büyük savaştayız demiştir...Savaş bitti dediğinde sahabiler efendimiz s.a.v nefsimizle her an savaştayız kazanana ne mutlu demiştir..Kısa öz yazınız anlamlıydı kutlarım..Selam ve dua ile.
Türk Kızı(Emine Sezek Akb
İsim olarak bilmiyorum sayın diye ifade ediyorum izniniz olur ise İslam bilgi gerektiren zengin bir dindir öğreti ister incelik ister ve en önemlisi Hak davası ister. Peygamber efendimiz selatü selamlar olsun bu aziz günlerde onun sünnetleri de işte buna bağlı olarak takva ister ehli sünnet ister ve güzel ahlak.Yenilik te bir sünnettir haber vermek anlamına gelir doğru ve emin ellerde Allah kelamı için kadim peygamber lafzı için hadistir.ELTEHADEYAS zıttı yenilik haber vermek anlamına gelir. sünneti seniyye Resulullahı takip ettiği dini yoldur. Çok geniş manaları vardır.Allahın Kelamı taktir ettiği yoldur ve nefs öldürülmez dinen tek bir şey hariç o zaman da öldürdüğünü sanarsın ama ölmez. Savaşta iken kimseyi öldürmemektir. Teşekkür ederim onur verdiniz Selamlarımı sunarım...
Yeganem
Bismillahirrahmanirrahim,
Nefis terbiye edilir nefis terbiyeside zordur anlamındadır nefsle savaş..Allah Hak yoldan ayırmasın beni ve neslimi..Rahmetli babam hafızdı alimdi aynı zamanda Kuran ı Kerim,Hadis,ilmihal akaid tefsir tefsiri yıllarca okudum Allah razı olsun babamdan.Aynı zamanda öğretmen okulu mezunuyum.
Cezallahü anna muhammedin ma hüve ehlühü...
Allah ın selam ve rahmeti islam yolunda ışık olanlara olsun..
Hak yolda olan tevhid ehline selam olsun..Selam ve dua ile.
Türk Kızı(Emine Sezek Akb
Nigar Hanım evet İslam hafız olmadan amel edilmiyor kuran ayetleri Allah'ın kelamı hepimizin ve sizin lafzınıza olsun ...