- 472 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRESEL ISINMA VE ABD - AB NİN ORTODOĞU ÜZERİNDEKİ EMELLERİ
İklim değişiklikleri dünyada kendisini göstermeye başladı.
Gelecek 30 yıl içinde yani 2O50 yılında buzullar parçalanıp denizler yükselecek.
Dünyada bazı ülkeler sular altında kalacak.
Aşırı soğuk ve aşırı sıcaklar sera gazlarının etkisiyle dünyada yeni hastalıkları meydana getirecek.
Onbinlerce insan ölecek.
Aşırı sıcaklar dünyada suyun önemini bir kez daha ortaya çıkaracak akarsular için soğuk ve sıcak savaşlar meydana gelecek .
Su petrolden daha önemli ve değerli olacak .
Tarım- Ziraat azalacak açlıklar başlayacak .
Aşırı soğuklar dünyada enerjinin önemini bir kez daha ortaya çıkaracak .
Isınmak ve sanayi için daha fazla elektrik, doğalgaz, petrol ve madenlere ihtiyaç olacak.
Enerji kaynakları için soğuk ve sıcak savaşlar çıktı .
Enerji kaynaklarının üzerinde olan devletler bölünecek birbirine düşürülüp iç kargaşa çıkarılacak.
Emperyalist ülkeler bu ülkelerin enerji kaynaklarını elde etmek için ülke içinde ve dışında bir takım oyunları senaryoları yazıp çizmeye devam edecekler.
Dil, din, ırk, mezhep, politika gibi konuları kullanarak cahil satılmış ajan konumundaki insanlar sayesinde istediklerini yaptıracaklar.
Toplumlarda kargaşa çıkararak toplumları karşı karşıya getirip geleceklerini ve yeraltı zenginliklerini sömürecek el Koyacaklar .
Irak bu projelerinin başlangıcı oldu.
Demokrasiyi geliştirme kisvesi adı altında Irak’ta nükleer enerji arayan Amerika Irağı 3 küçük devlete bölmek yer altı zenginliklerine petrolüne el koymak amacıyla ırak ı bitirdi parça parça yaptı .
Irak halkı suni ve şii savaşı yaparak birbirlerini öldürmeye devam ediyorlar .
Her gün yüzlerce Müslüman kardeşlerimiz birbirlerini katlediyorlar.
Barzani ve Talabani’de sevinerek olanları izliyordu .
Kürt devleti kurmak için Amerika’ya şirin görünüyordu.
Irağın bölünmesinin sebebi nedir.? Siyaset savaşı – Din savaşı – Etnik savaşdır
Dünyada petrollerin % 60 ı Ortadoğu da Irak’ta Kerkük ve Basra da bulunuyor.
Ama Tarih tekerrürden ibarettir.
Suriye ile devam ettiler Iranla anlaştılar bölme projelerin devamı Türkiye’de projenin içinde
yani Irak, Suriyeden sonra Türkiyeyi’de haritanın içinde aldılar .
Bütün bu ülkelerin yer altı zenginliklerini almak için planlar projeler haritalar hazırlanmış.
Bu konuda ne yapılmalı birlik beraberlik içinde ulusalcılık öne çıkmalı ve gerçekler tartışılmalı
Basında medyada açık oturumlar yapılmalı doğru bilgiler doğrultusunda insanlarımız bilgilendirilmelidir.
Dünya siyaseti pazarlık olmuş.
Dost ülke müttefik ülke kalmamış
yerine pazarlığın menfaatlerin öne çıktığı siyasetler siyasetciler ortada dolaşıyorlar .
Türkiyeyi bölmeye çalışan ülkelerin samimiyetlerine ne kadar güvenebilirsiniz.
Avrupa birliğinin dostluğuna ne kadar güvenebilirmisiniz.?
Kendi ayaklarımızın üstünde durmak birliğimizi ve beraberliğimizi güçlendirmemiz gerekmektedir.
Avrupalılar Türkiye’nin uyanmasından korkuyordu.
Osmanlının devamı olan Türk Cumhuriyetlerinin abisi olan Türkiye
Doğru iç ve dış politikalarla dostunu ve düşmanını iyi tanıyarak
Sağlam güvenilir istihbarat birimlerini ve halkı aydınlatarak
Türkiye’yi geleceğe hazırlamak siyasetçilerinde siyasi nefret üretmekten vazgeçmelerini sağlamak gerekiyor.
Metot olarak siyasi analizler yapmak lazım.
Somut politikalar üretmek lazım.
Türkiye politikalarını tespit edip Teröre ve Türkiye’ yi bölmeye çalışanlara
Halk olarak duruşumuzla Devlet olarak söylemlerimizle dimdik durmalıyız.