- 284 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Parıltı Yayınlarından Okul Kütüphanesine Kitap Bağışı
Parıltı Yayınları’ndan Okul Kütüphanesine kitap bağışı.
Sancaktepe Abdullah Tayyip Olçok İmam Hatip Ortaokulu kütüphanesine 5 koli kitap bağışı yapıldı. Türk ve Dünya Klasiklerinin yanısıra :Ömer Seyfettin onlu dizisi, Jules Verne onlu dizisi, Yüz Temel Eser otuzlu seti gibi birbirinden güzel kitaplar Okulun Türkçe Öğretmeni İsmail MALATYA tarafından teslim alındı. Okul müdürü Aşkın Uğurluel, bu anlamlı bağıştan dolayı Parıltı Yayinevi’nin sahibi Mithat Topbas’a çok teşekkür etti. "Böyle hayırsever insanlar okulumuzdaki eksiklerimizi tamamlıyor, gönlüm sayılarının artmasını istiyor. Yüce peygamberimiz (Hastalıklarınızı sadaka vererek tedavi edin.) buyuruyor. Ne güzel Allah yolunda zamanından, malından verebilmek. Karşılığını sadece Allah’tan beklemek. Allah hayırlarını kabul ve makbul eylesin. Kazançlarını kat kat artırsın." dedi.
Hayırsever iş insanı, Parıltı Yayinevi’nin sahibi Mithat Topbaş; "Bizim dinimiz iyilik ve şefkat dinidir. Yüce kitabımızda Muhakkak ki Allah iyilik edenlere yardım eder, buyrulur. Allah verene verir. Ahirete biriktirdiklerimizi değil, verdiklerimizi götüreceğiz. Vermek bir haslettir. Sadaka kazaları önler. Hazreti Muhammed:" Ey Ashabım iki şeyi olan birini versin" buyurdu. Ne verirsen elinle, o gelir seninle, demişler." dedi ve kitapları okula kadar gönderdi, kütüphaneye kadar taşıttı.
Haber: İsmail MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.