- 351 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE KAZIK YİYİYORUZ ( ahmet davutoğlu)
YENİ PARTİ.....
ne oldu şimdi yani
hangi haller değişti
yeni kazık yiyoruz
atan eller değişti...
Bir şairin şiirinden hatırladığım kadarı ile bir bölüm yazdım yanlış yazdı isem kusuruma bakmayın..
Şimdi gelelim kazık yeme konusuna;
Ben çocukluğumdan beri siyaseti sever ve takip ederim. İm kanım olsa idi mutlaka siyasete girer hizmet etmek isterdim. Evet siyaset hizmet etme alanı ancak bu alan ikiye ayrılmakta birincisi halka hizmet ikincisi nefse hizmet.
İbretle görüyorum ki memleketimizde ikinci yolu tutan siyasiler daha fazla ..
35-40 yıl kıratın peşine bir umut gittik beğenmeyip arıları takip ettik beğenmedik güvercini takip ettik beğenmedik kurt ve kıratın yanına güvercin saldık beğenmedik ampül ve 6 ok istedik beğenmiyor farklı partiler istiyoruz...
Değerli kardeşlerim Türkiye Cumhuriyetinden bir çok parti ve siyasetçi gelip geçti devam edenler var yeni kurulacaklar da olacaktır. Sade bir vatandaş olarak şunu kendinize sorun lütfen ( siyaseten küpünü dolduranlar bunu sormazlar bile bu yüzden sözüm sade vatandaşa)
Ahmet DAVUTOĞLU yeni parti kurup iktidar olursa ne değişecek ??
N
e
değişiyor hayatımızda bir umutla getirilen siyasetçi dönüp ilk fırsatta bizi kazıklıyor. (kazıktan kastım zam ve vergiler)
Sadece kazığı atan elleri değiştiriyoruz....
Haksız mıyım ?
HOŞ ÇAKALIN.
not: siyasi olarak kimsenin destekçisi veya karalayıcısı değilim sade bir tespit yaptım ben.
YORUMLAR
chp den başka kurtuluşu kalmadı devletin de milletin de..
inanmayan istediği partiye oy versin..
ve yüce divana çıkacak bir çok siyasetçi ve bakan ... onca zulüm yalan talan çamur, torpil, adam kayırma devlet kesesini har vurup harman savurma linç girişimleri devlet unutmaz!
zaten unutursa devlet değildir. kabile devletidir.
saygılarımla..