- 529 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Dost ve Müttefik
ABD bizim Dost ve Müttefikimizdir !! (KOCAMAN BİR YANLIŞ!!)
Kızılderililere neler neler yaptı bu Dost ve Müttefik ülke.
Orantısız savaş. Tam katliam.
Kızılderilileri yok etmek için, hayvanlarının hepsini öldürdüler, Kızılderililerin çoğu açlıktan öldü..
Çocuklar dahil, Kızılderili başı getirene para verdiler. Her kelle 5 Dolar..
Resmî kurumlardaki tüm binalar Kızılderili başlarıyla doldu. İnsan başından tepeler oluştu.. Yine de Kızılderililerle başa çıkamadılar, hınçlarını alamadılar.
Zevk için, para için adam öldüren kelle avcıları türedi.
Gün geldi anlaşma yoluna gideceklerini, işgal ettikleri yerlerden çekileceklerini söylediler. İyi niyet göstergesiymiş gibi hediye olarak battaniye verdiler. Verilen battaniyelere bulaşıcı hastalık bulaştırıldı. Bu battaniyeleri kullanan 70 milyon (YETMİŞ MİLYON) Kızılderili, genci, çocuğu, yaşlısı, hamile kadınları bulaşıcı hastalıktan acı çekerek öldü.. Pardon Hitlerin katliamında kaç Yahudi ölmüştü: 5 milyon.
Kalan Kızılderilileri de Kanada’ya sürdüler.
Kafa derisi yüzmek de Kızılderililere ait değildir. Bu işin içine heyecan katmak için kovboy filmlerinde uydurulmuş bir şeydir. İnsanları kovboy filmleri ile kandırdılar yıllarca. Filmlerde öyle yönlrndirmeler yapıldı ki hepimiz Kızılderililere düşman gözüyle baktık.
ABD, bize ermeni soykırımı dediğinde onlara lütfen bu vahşet hatırlatılsın.
**
Bu Dost ve Müttefik ülke bizim çocukluğumuzda bizlere yardım olarak gönderdiği süttozu ve unları yedirdi. Ondan sonra kanserler mi dersiniz, adı sanı duyulmadık hastalıklar mı dersiniz hepsi görülmeye başlandı.. Genetiğimizle oynadılar resmen.
Bu Dost ve Müttefik ülke her zaman bize dostluğunu !! gösterdi. Say say bitmez.. Başımıza çuval mı geçirmedi, bize ambargo mu uygulamadı neler neler..
Bu dost ülke 8 adet destroyerini hurdaya çıkaracaktır. Hangi akıllısının aklına düştüyse "bunu Türkiye’ye kakalayalım" diye düşünürler. Türkiye’den bir askeri heyet bu destroyerleri yerinde incelemek üzere ABD’ye gider. İncelemeler yapılır, tamamı “VATAN EVLADI” kişilerden oluşmuş inceleme heyeti “Bu destroyerler bize yaramaz” diye rapor verir ve destroyerler alınmaz.
Aradan çok kısa bir süre geçer.
Planlı NATO Tatbikatına katılan TCG Muavenet Gemisi 2 Ekim 1992’de KAZARA BİR AMERİKAN FÜZESİ ile vurularak batar. 5 Şehidimiz, 22 yaralımız vardır. Ne ilginçtir ki Türkiye alelacele o ABD’nin bize vermek istediği 8 destroyeri hemen alır. Çok çok sonraları o heyettekilerin tamamı da yargılanır.
Bu Dost ve Müttefik ülke dostluklarına hep devam eder.
Fırat’ın doğusundaki malum güçlere 40.000 TIR dolusu silah gönderir, onları silahlandırır. Kime karşı ??!!
40.000 TIR (KIRKBİN)..
Top mu, tüfek mi, nükleer silah mı, füze mi ne..?? Açıkça Dost ve Müttefik ülke bayrağını çekmiş devriye araçlarıyla korunur oradaki oluşum. Siz olsanız bırakıp gideceğiniz yere 40.000 TIR silah gömer misiniz..?
Kime karşı..
S400’müş, F35’miş, Doğu Akdeniz’de Petrol aramaymış bunları zaten biliyorsunuz.
Doğu Akdeniz demişken bir grup oluşturmuşlar. Kimler yok ki; Mısır var, Yunanistan var, Rum Kesimi var, İsrail, Amerika, Fransa, İngiltere var, Suudi Arabistan var.. Var da var.. Filistin bile var o grupta. Kendimiz bir kaç gemiyle arama yapıyoruz.
Sevsinler sizin gibi Dost ve Müttefikleri..
**
Resimdeki isimsiz kahramanlara:
Kendinde zincir var eşinde de var
Aranıza asla öremez duvar
Asil duruşunu bozamaz davar
İkinize tuzak kurana lanet
Elinize zincir vurana lanet..
-
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Devletler arası ilişkilerde dost müttefik çok azdır... Burada sadece çıkar ilişkileri vardır bir kaç istisna hariç... Ayıdan post olur da Sam Amca'nın evlatlarından asla dost ve müttefik olmaaaaz da olmaz... O sadece İsrail ve İngiltere ile kankadır... Fransa Cezayir de katliam yapar, adı anılmaz, Sam Amca Kızılderililere ve Zencilere katliam yapar adı anılmaz, ama Türkler Ermeniler savaşır nefsi müdafadır çoğunlukla yapılan adı olur Ermeni Katliamı... Emperyalistlerin gezegenimiz üzerindeki oyunları bitmedi bundan sonrada bitmez... Nato neden hala var anlamış değilim. Varşova Paktı dağılalı yıllar oldu, şimdi dikkat edin bakın bütün silahlar Müslümanlara çevrilmiş durumda... Evnajelistler öyle istiyor. Dünyanın Efendileri onlar ya da kendilerini öyle zannediyorlar. Gün gelecek kurdukları tuzaklar başlarına geçecek. Allah'ın vaadi var ''Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır.'' Yıllar yılı uçaklardan attılar PKK denen taşeron örgüte, şimdi aleni yapıyorlar... Yapsınlar bakalım. Bu kervan yürüyecek it ürüse bile... Kutlarım anlamlıydı...
Ahmet Zeytinci tarafından 9/4/2019 3:34:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bizler 1968 yılında o dost ve müttefik ülke işgale geldiğinde buna karşı çıkanları linç edip, filolarını kıble yaparak namaz kılmış bir milletiz!.. Sonra da o namaz kılanları her bir makamla başımıza iktidar yapmışız. 60'lı yıllardan bu yana o dost ve müttefik ülkenin her katliamında yanında olmuş, bir çok pisliğini biz temizlemişiz.
Şimdi soruyorum: Bizim onlardan farkımız nedir?.. (buradaki "biz" özde Türk milletine ait değildir.)
İşte gerçek yazar olmanın erdemi budur.
Tebrikler. Saygılar abim. Varol.