Vatandaşın dertleriyle dertlenin.
Vatandaşın dertleriyle dertlenin.
Cumhurbaşkanı diyor ki! Halkın içine karışın, dertlerini dinleyin, sıkıntılarını giderin, kolaylıklar sağlayın, kısacası toplum huzur içinde olsun diyor. Yoksa ben mi öyle anlıyorum.
Çorum ve diğer Belediyeler, yazın gelmesiyle birlikte haftanın belirli günlerinde belirli semtlerinde halka moral olsun diye rahatlatmak babında eğlence düzenliyor.
Bu eğlencelere de çok ciddi bütçeler ayrılıyor. Herkes iyi biliyor ki her belediyenin çok ciddi sıkıntıları ve gırtlağa kadar borcu vardır . Bu sıkıntıya rağmen israflar ve eğlenceler devam ediyor .
Vatandaşları rahatlatmak içim birşeyler yapılmak isteniyorsa şayet, eğlence bütçesine ayırdığınız meblağı vatandaşın aile bütçesine katkı sağlamak adına su fiyatlarına aşağı çekin, su fiyatlarını düşürün. Böylece gelir seviyesi düşük vatandaşlarımıza nakdi yardım yapmış gibi yardım etmiş olur ve sevaba girersiniz.
Böyle bir güzel uygulamayı yaptığınız taktirde hem vatandaşın hem Allahın rızasını kazanmış olursunuz, ayrıca vatandaşında dualarını almış olursunuz, Kaldı ki gün geçmiyor gelen Şehit haberleriyle yüreğimiz yanıyor. Ülkemiz Cehennem gibi alevler içinde, yuvalara ateş düşerken, yavrular yetim , bacılarımız dul kalırken eğlence bizim neyimize.
Milletimizin birliği bütünlüğü adına da olsa bu konuda Lütfen biraz duyarlı olalım. Vatandaşın içine çıkınız, Halk otobüslerine bininiz, Hastanelere, Hapishaneler ziyaret amaçlıda olsa gidiniz. Bu milletin dertlerini dert edininiz. Vatandaşa kulak veriniz . Ancak bu şekil ilgi ile dertler azalır, acılar hafifler, sorunlar çözülür.
Her durumda olduğu gibi bu durum da da basın ve yayın kurullarına çok büyük görevler düşmekte. Basın ve yayın kuruları idareciler ve vatandaşın arasında ciddi bir köprü hükmündedirler.
Bu anlamda basın yayın muhabirleri görevlerini layıkıyla yaptığı taktirde ben inanıyorum ki Muhtardan tutun da en yüksek idarecilere kadar herkes vazifesini layıkıyla yapmış olacaktır.
Basın ve yayın kurullarının güzel bir tarafı da işlerini doğru yaptıkları taktirde. bulundukları beldelerin eksiğini gediğini belirleyip idareciler yön verirler, hal böyle olunca da herşey daha anlam kazanmış olur
Yeter ki herkes işini samimi ve doğru yapsın, er yada geç mutlaka düzelecektir vesselam.
Nuh Comba
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.