- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bazen
önemli değil ,
hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..hiç bir şeyin ne var nede yok hiç bir şey gibi sessiz ve yok oluş..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.