TÜKENİŞİNE
Dün seni incittiğim için buradayım bugün.
Kırmaya geldim bu sefer, bu sefer ciğerine tuz basmaya yüreğini sökmeye geldim.
Devrik cümleler kurup, üstüne yıkacağım en ağır sitemlerimi.
Yalanlarını fitil fitil getireceğim burnundan.
Bugün ilk defa ölmek için yalvaracaksın.
İlk defa öfkemin ne denli bir kasırgaya döndüğüne şahit olacaksın.
Oyunu sen bozdun, kuralları ben koyacağım.
Yenilen def olup gidecek tüm onursuzluğuyla.
Yenilen def olup gidecek bütün gurursuzluğuyla.
Kendimi tutmak için nasıl kasıldığımı bilsen, hırsımın ateşinde erirdin.
Çıkma karşıma, aman aman çıkma.
Ne yüzüne katlanacak kadar sabrım, ne sesini duyacak kadar tahammülüm nede seninle aynı yerde olabilecek kadar toleransım var.
Kum saati gibi tükendin içimde.
Hatır sayabileceğim zerre kadar iyilik bırakmadın yüreğimde.
Aynı ismi taşıyanlara saygımdan suskunum.
Karakterinin çarpanı sıfır olan birine ne değer verirsen ver sonucun değişeceğine inanmak aptallıktan da ötedir. Ne oldu ağır mı geldi, acıttım mı yoksa?
Henüz öfkemin ilk merdivenindesin, henüz adım bile atmadın nefretimin yoluna.
Yıkıldığını göreceğim güne adadım neyim varsa.
Üstüne ölü toprağı serpildiğinde fark edeceksin nefret duygusunun aşktan daha üstün olduğunu.
Bunu sen öğrettin bana ve şimdi itiraz etmeye hakkın yok.
Bir ustura kadar keskinim sana, sakın uzatma ellerini hele sarılmaya hiç kalkışma.
Ben, evet ben, bir zamanlar saçının bir tek teline dahi kıyamayan ben ömrünü ziyan etmeye ant içmiş biriyim şimdi.
Bende aşkına olan inancı yabancı olduğunda değil yalancı olduğunda bitirdin.
Utanmıyorsun değil mi?
Tenini değil ruhunu kirlettin sen.
Teslimiyetinin resmini as şimdi haysiyetten yoksun duvarlarına.
Artık kimin koynunda uyursan uyu.
Kimin ateşinde yanarsan yan.
Kimin suyunda yıkanırsan yıkan.
Teneşirin bile aklayamayacağı kadar kirlisin benim için.
Senden önce ölmeyeceğim bilesin, bilesin ki kabrinde bile huzur vermeyeceğim sana.
Her gün beddua okumaya geleceğim başucuna.
Sen şimdi yaşadığını san bakalım.
Ve…
Her gün yazacağım sana…
Sen her gün lime lime olacağını bile bile gelip okuyacaksın bu satırları.
Dişlerinin arasında sakladığın adımı yut, yut ki; anacak olursan kan kusasın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.