- 390 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖYLESİNE
Bazen içindeki tüm sesler susar.. Sana ilham veren , yön veren tüm sesler susar ... O derin sessizliğinde kimsenin duyamadığı ama kulağını sağır edecek şiddette çığlıklar atarsın.. Yazmak istersin yazarak anlatmak istersin ama sanki tüm harfler sana küsmüş gibi bir araya gelmek istemezler bir türlü kendini anlatacak uygun kelimeleri bir araya getiremezsin. İyice derine gömülürsün birinin seni çıkarması için uzanacak o eli beklersin ama hiçbir zaman gelmeyecektir o el...Çırpınırsın çırpındıkça batarsın yorulursun ... Nefesini tutmaya çalışırsın gelecek olan ölümün gelmesini hızlandırmak için.. Ama insan kendi kendini boğamaz ki.. Anlarsın boğazına düğümlenen o nefesi almak için ağzını açıp da öksürüklere boğulduğunda.. Boşuna bir çabadır seninki ...
Bazen tüm yollar kapanmıştır kendini sonu olmayan bir labirentte gibi hissedersin.. Bir türlü o doğru yolu bulamazsın.. Sürekli kendi etrafında dönüp durursun.. Sanki tüm yollar yine sana çıkıyor çaresizliğini haykırıyor sana... Aslında bu sana hayatın kendini anlatma biçimidir .. Anlayacaksın kilitli olan tüm kapıların anahtarı sadece sendedir. Bu hayatta kendini okumayı bileceksin,öğreneceksin...Bunu başaramazsan daima kendine yardım eli uzanmasını bekleyen bir garip olarak kalacaksın ve unutma o el sana hiçbir zaman karşılıksız uzanmaz.. İnsanlara verecek bir şeyin yoksa eğer kimse sana elini uzatmaz. Dön kendi içine bazen bir dut lekesi gibi yaprağındadır tüm merhemi.. Çünkü dutun lekesini ancak kendi yaprağı çıkarır. İnsan da böyledir ancak kendi derdine acına merhemi kendinde bulursun.. Hani denir ya bazı acılardan al ilacını..
Kapılma sana söylenen o büyülü sözlere hepsi geçicidir..Sen kendi şarkını bulamadıkça bu hayatta söylediğin daima başkalarının şarkılarının taklididir ve kimsenin şarkısı seni tam olarak anlatamaz. Sen kendi şarkını yazmak zorundasın ya da kendi şiiri belki de kendi romanını ama yapmalısın bir şey kendini anlatan kendine ilham veren bir şeyi yapmalısın...Şu hayatta kendini var edecek bir şeyi mutlaka ama mutlaka yapmalısın..
Hayatın devam ederken kendine bir dal bul tutun ve çık yukarı dipler bazen güzeldir durup dinlenmek için ama unutma tüm canlıların oksijene ihtiyacı vardır. Balık bile oksijenini sudan alır onun da doğası budur. Senin doğan da var olmak var olma amacını bulmak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.