- 853 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Anlayan Beri Gelsin
Günaydın arkadaşlar, üç gündür devam eden İzmirdeki orman yangınları nihayet kontrol altına alınmış çok şükür.
Sayfa arkadaşlarımın canlı yayın yapıp gösterdikleri yangınları, yangınlarda canhavliyle sağa sola kaçışan hayvanları gözyaşları içerisinde izledim.
Bir de dikkatimi çeken şu söylemler oldu, THK uçakları bu kadar büyük yangınlarda neden kullanılmadı, yangınları söndürmeye çalışan özel şirket helikopterlerine neden yolgösterici yoktu? Yangınlar bu sebeple büyüdü, diyenlere inanmak istemediğim için bu konuda paylaşım yapmadım ta ki bu sabah haberlerinde bakanın ağzından "Uçaklarımız arızalı, o şekilde uçuracak varsa buyursun uçursun" sözünü duyunca kahroldum! Televizyonu parçalayasım geldi! Ne demek Uçaklarımız arızalı? Benim devletimin üç beş uçağı yaptıracak kadar gücü yoksa bitmişizdir biz!
Bir de özel yangın söndürme şirketleri varmış. Bu nasıl bir iştir! Adamlar yangında uçuş başı para alacak, zaten şu geçemediğimiz ama parasını çatır çatır ödediğimiz yollar gibi bu şirketlere de ödediğimizi düşünüyorum.
Özel hastanelerin tedavi ve ilaçları şişirdiği gibi, bunlarında şişirmediği ne malum.
Ah! Ah ki ah! Sorun ve sonuç ne olursa olsun, onca orman, ormandaki canlılar cayır cayır yandı. Sorumluları kim ise o canlılar gibi acı çekerek dünyayı terk etmelerini dilerim!
Birkaç uçağı tamir ettirmekten yoksun olan hükümetim itibardan fire veremiyor nedense?
Anlayan beri gelsin!
YORUMLAR
Emine hanim merhaba;
Ucaklarimiz arizali olmaz ise o kiralik firma sahipleri nasil zengin olur? Guzel bir konuya deyinmissiniz halimizin icler acisi oldugunun bir kaniti. Turk milleti olarak kurtulus savasinda vatanimiz icin verdigimiz duyarliligi sahsi menfeatlerimiz ugruna satmak vatan hainliginden ote degildirki bunun obur dunyasi bulunmakta cikacaktir elbet. İlginiz icin tesekkurler saygilar
Emine UYSAL (EMİNE45)
sysm
Söz hakkimizin olmadigi insanlarin olur olmaz iftiralarla iceri atildigi bir kisinin veya bir gurubun bizden istedigi dogrultuda yasamak zorunda oldugumuz bu ulkede sadece kendi halimize acimamiz ve sadece kendi cizgimiz icinde yasamamiz sart kosulurken inanin sozlerin bir anlami kalmiyor. :( Keske soz halkimiz olsa da milli degerlerimize orf adetlerimize ve insanligimiza beraberce sahip cikabilseydik. Hakkimiz da hayirlisi olsun. Cocuklarimiza biraktigimiz gelecek bu sartlarda bukadar. İnsanlar yokluk icinde gecim derdinde artik gozleri istede gormez, duymaz ve umursamaz.. Saygilarimla.