ben bir düş,üm...
Ben bir düş,üm…
Sensiz günleri anlatıyorum.Uzanıyorum uzakların sessizliğine,sessizce…
Ben asi çocuk,düşler güzeli.Yaşanmamış aşkların hayalini düşleyen.Ruhumda dillenen sözlerin esiriyim.Masallar yazıyorum yaşarcasına,gerçekmiş gibi.Ya da yaşıyorum kendi içsel dünyamda.Her şey hayaller ötesi güzelliğinde.
Özlemlerin hasretinde yoruldum,düşleri yaşamaktan, hayal etmekten.Gerçekten. beni senden uzaklara atan,hayatın gerçekliğinden.İçimde yaşadığım aşk deryasında yazıyorum.
Her an umutlarda,ertesi gün de yaşanacakmış gibi hissedilen duygularda.Umutların yaşamasında yeşillenen gönlümün aşk zenginliğinde,mavinin sonsuzluğunda.
Hevesliyim okuduğum kitapların yakıcı aşk sözlerine can olmaya.
Sayfaları açıyorum,sevginin en temiz beyaz rengine.Gökyüzünde gezinirken geceleri, sayıyorum yıldızları birer, birer .Sayılamayan onca yıldızın kararsızlığında kalan bir ben, le.
Ben bir gözyaşı güzeli.İçliyim, sensiz uzaklarda, yüreğimin aşk kentinde.Arıyorum güzelliği,sevgiyi,sonra kayboluyorum.Yüreğimde doyumsuz özlemler varken.Gönlüm sevgi denizinde sana gelirken.
Hayallerim mavili dünyamın beyazlığında.Yurduma yol alırken, yalnızlığımı yırtarcasına.
Ben bir düş,üm.Uyanamayan.Var la, yok arası.
Bir ömür boyu mavili dünyanın mutluluğuna.
Gül,...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.