- 425 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek mi o da ne ?
Bilmiyorum ben sevmeyi daha doğrusu senden öğrendim aşkı , sevdayı …
Elimin terlemesi , heyecandanmış meğer . Kalbimin çarpması , yerinde durmaması , sevdadanmış . Çok dinledim aşkı maşuklardan ama ilk defa tadıyorum . Garip bir his var yüreğimde .Çok seveceğimi bilmemden mutluluk , acı çekeceğimi bilmemden ise huzusuzluk …
Öyle de oldu zaten yeri geldi mutlu olduk , yeri geldi üzgün . Beraber güldük ve yin beraber ağladık . Hiç bir zaman silmedik birbirimizi hep içimizde yaşattık . Senden çok şey öğrendim , ilk başta sevmeyi ;
Sevmek yüreğinde hissetmekti. Sevmek her cefayı çekip sefasını ona bırakmaktı . Sevmek zehir içmek , belki de elindeki son lokmayı onunla paylaşmaktı . Onun yanında kendini güvende hissetmek , omzuna başını koyduğun an dertlerinin bir tarafa gitmesidir . Sevmek özlemektir , yanında bile hasretlik çekmektir . Gözlerine bakmaya , elini tutmaya hatta yanında konuşmaya bile utanmaktır . Elini tutunca heyecandan titremektir sevmek . Her kahrını çekmek , alttan almaktır sevmek . Sevdiğinin mutlu oluşunu izlemektir sevmek . Sevmek bakışlardadır . Bir bakışa aşık olur , bir bakışa vurulursun . Sevgi öyle bir illettir ki git dedikçe gelir . Sevgi yüreğine yerleşti mi kalır orada . Yurt edinir sevgi gittiği kalpte . Küçücük kalbine dünyaları sığdırır . Dünyalar kadar seversin . Tebessüm etsin diye sevdiğin dünyaları verirsin . Sana kilometrelerce uzak olan insanı yanındaymış gibi hissetmektir sevmek . Mesafelere rağmen yaşatmaktır aşkı . Tarifi olmaz sevmenin hissedersin sadece . Sevdiğini görünce kalbinde uçuşan kelebekleri hissedersin . Yerin ayağının altında kaydığını hissedersin . Baktığın her yerde onu aramaktır sevmek . Ümit etmektir sevmek . Yürüdüğün her sokakta tekrar karşına çıkmasını ümit etmektir . Sevmek öyle bir duygu ki gökyüzü gibidir . Kimi zaman ağlar , yağmur yağar . Kimi zaman güler , güneş açar .
Sevmek mavi gibidir , sonsuzdur ...
Sevmek anlatmayla biter mi hiç . Ne kelimeler ne de cümleler yeter anlatmaya . Ben seni anlatmak istesem bile lügatımda o kadar kelime mevcut değil sevgili …
YORUMLAR
Ne mutlu uzaktan sevebilene
Çünkü bazen yanınızdaki insanla bile aranızda arz la arş kadar uzaklık olabiliyor.
Sevginiz daim olsun.
papatya kokum
Sevmek Yusuf yüreklilere ve
Yusuf 'u uzaktan seven Züleyha 'lara yakışıyor ...