- 1221 Okunma
- 8 Yorum
- 7 Beğeni
Kızlık zarı ahlağı
Bu yazıyı yazmamın sebebi
8 yaşından beri 9 yıl boyunca sistematik olarak cinsel istismara uğrayıp, bu travmaya daha fazla tahammül edemediğinden 26 yaşında intihar eden Emredir.
Zira Emre ye istismar uygulayan kişi adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır.
mobile.twitter.com/bosvermeyaa/status/1162149802186104832
Bu link emrenin ablalarının konu hakkında feryatlarıdır.
Evet gelelim bakalım konuya
Kızlık zarı ahlakı nedir kızlık zarı ahlakı kız çocukları bisikletten düşse bekaret kontrolü için doktora götüren yavşak ailelerin, konu erkek çocuğu olduğun da aç bakayım göster evladım amcalara mantığı ile hareket etmesidir.
Kız çocuklarımın başını üç beş yaşlarında kapatıp dua eden tarzda resimlerini videolarını sosyal medyaya koyup. Erkek çocuğunun korunması gerektiğini unutup salt aleti olduğunu hatırlatmasıdır. Çünkü bu toplumun çarpık ahlak anlayışı namusluluğunun yegane koruyucusu olarak bir zarı görür.
Bisikletten düşünce bile yok olabilen biyolojik olarak hiç var olmaya bilen veyahut esnek olan bir zardır bu ülkenin ahlakı.
İşte bu yüzden erkek çocukları kendilerinden yaşca büyük insanlar ile aynı odada kalabilir kimse buna ses etmez.
İşte bu yüzden erkek çocuklarının genital organlarına birileri dokunabilir. İşte bu yüzden erkek çocuğunun genital organındaki bir et parçasının kesilmesi büyük mesele olur.
Düğün falan yapılır
Ve hatta tacize uğrayan bir erkek çocuğunun ailesi bu konuda şikayette bulununca suçu işleyen taraf
" ne laf ettiniz sanki kızlık zarı bozuldu demiştir"
Bu toplumda arap raks geleneğinin bir örneği olan oğlancılık olayının yansımalarıdır bunlar hep. Zarı olmayan tecavüze veyahut tacize uğrayışı öyle kolay fark edilmeyen erkek çocukları her zaman hedef hâline gelmiştir. Kendine güvenen açsın osmanlıda hamamları, iç oģlanları olaylarını ve bacha bazi geleneğini kalksın araştırsın. Yıllardır kadını tu kaka eden,gizleyen ,mal gibi alıp satan tüm sistemler ahlâkını kadın üzerine kurup fırsat buldukça sapkınlığını gayette erkekler üzerinde gidermiştir.
Emin olunuz küçük yaşta istismara uğrayan erkek çocuk oranı kız çocuklarından öyle çok da az değil. Ve bu genelde 2-3-4 derece kan bağına sahip akrabalar tarafından gerçekleştirilir. Anadolu mezopotamya ve hatta orta doğu çoğrafyasının her yerinde bu vardır.
Çünku bu istismar vakaları zar ahlakının çevresinde normal bir olgu haline gelmiş oluyor.
Yani bu toplumun ahlak anlayışı gayette küçük yaşta bir çok erkeğide vuruyor.
Çocuklarınıza sahip çıkın
kendini koruyacak fiziksel ve zihinsel erişkinliğe gelene kadar her çocuk aynıdır.
Erkek çocuğunun genital organı sizin hava atma malzemeniz değildir, nasıl ki belli bir yaştan sonra kız çocuklarınızı öyle fazla insanlara yaklaştırmıyorsanız. Erkek çocuklarının yanına yaklaşanlara da dikkat edin edeceksiniz.
5 yaşında bir kız çocuğunun dudağını yetişkin birinin öpmesine tepkiniz ne ise
Erkek çocuğunada o olmalıdır olmak zorundadır
mahallenin hafif ukala ve güzel kızları sizin evladınıza büyüyünce seni alacagim dediğinde saçma saçma gülmeniz bile iki yüzlülüktür.
Bazı
Muhafazakarlık işine gelen bir ahlak felsefesi olup işine geldiğinde hırsızlığı tecavüzü katliamı ve cinayetleri savunmaktır. Kol kırılıp yen içinde kalır toplumları kokmuştur....
Kuran kurslarında
Vakıflarda
Sözde egitim vakıflarında onlarca erkek çocuğu istismar edilmiştir.
Kaldırın o kafalarınızı kumdan
millet çıplak giyindiği için deprem oluyor diyen yavşaklar
Şeyhlerinize sunduğunuz genç çocuklara imam nikahı kıyınca mutlu oluyorsunuz değil mi. Batının ahlaksızlığı minvalinde gezen kaşarlanmış adi canavarlar
Ahlaksızlık yere attığınız o çöpten başlayıp süs için kıldığınız namaza, kat kat kar koyup sattığınız gofrete.
ormandan izinsiz kestiğiniz ağaca kadar gider sokakta ettiğiniz dedi koduya kadar iner.
Aradığınız gerçek ahlaksızlık ise şu an dünya da geride kalmış toplumlara bakın
Rüşvet
Adam kayırma
Fesat
Adaletsizlik vs hep ortaktır...
YORUMLAR
Aslında konu çok önemli bir konu fakat önemini taraftarlık perdelemiş argo kelimelerde ciddiyetine gölge düşürmüş.
.Ahlaksızlığı getirip araplara dolayısıylede muafazakarlara yamayacak kadar taraftar davranılımış...
Ahlak kimilerine göre göreceli kavram kimilerine göre toplumların fıtratına uygun evrensel ahlak kurallari vardır.
Ahlaksızlığın dini imanı kültürü ırkı rengi olmaz.Öyle olsaydı Yegane hayat nizamı olan İslam dini ahlaksızlık yapan müslümanlara en ağır cezai uygulamazdı.
Konuya geri dönersek İslam kız erkek ayırımı yapmadan namus kavramını koruyan neslin korunmasına önem veren insan haklarının en ideal savunucusu uygulayıcısıdır.
Bugün yer yüzündeki çeyrek islami devletlere bakıp islam kültürüne laf atanlara , en modern gelişmiş batılı devletlere azcık göz atmalarını salık veririm.
-Sen kızlık zarını koniu aldığın için bizde ordan devam edelim.
Batıda bazı ülkelerde kızlık zarını hal etmek için papaza gtme adetinden haberin var mı?
-Bizdede uzantıları olan bazı materyalist eteist sapıklar, YETİŞTİRDİĞİM MEYVENİN TADINA BAKMAK EN TABİİ HAKİMDİR* diyen ve öz çocuklarına sarkıntılık edenlerden haberin var mı?..
Yine bizdede son yıllarda moda olan Çıplaklar köylerinde çoluk çocuk anadan uryan dolaşanlardan haberin var mı?
-Ben kırkbeş yıldır batıda yaşıyorum, yaşadığım ülkede insanların ekseri çoğunluğu babasının kim olduğundan şüphe içinde olduğundan haberin var mı?
-Çokça övdüğünüz batılı toplumlarda adama karın çok güzel derseniz sana tsk eder.evlenme yaşı 18 dir fakat kızlık zarı ortalama 12-14 yasında isteğe bağlı olarak bozulur.Çocukların ırzına geçme tecavüz ortalaması yüzde 15 tahmin ediliyor..Papazların yaptığı sübyancılık almış başını gidiyor...İbneler, lezbiyenler evlenip gençlik dairelerinden çocuk edinebiliyorlar... SENİN ÇOCUĞUNU KIZINI EŞ CİNSELLERE EVLAT OLARAK VERMELERİNE GÖNLÜN RAZI GELİRMİYDİ....
Daha anlatacak nice rezilikler var..Demek istediğim o ki ahlaksızlık yer yüzününün her yerinde almış başını gidiyor.Bu Türkiyeye has birşey değil..Batıya göre Türkiye çok daha temiz,...Pek tabidirki Türkiyedeki ahlaksızlıkları görmezden gelmemek lazım.Sen taraflı ele aldığın için detayli yazmam gerekti...
BİZ MÜSLÜMANLAR HAZİNENİN ÜZERİNDE YAŞADIĞIMIZ HALDE NE KENDİMİZE NEDE İNSANLIĞA İYİ ÖRNEK OLAMIYORUZ.Halbuki islam yaşansa yer yüzü güllük gülistanlık olur..."BEN GÜZEL AHLAKİ TAMAMLAMAK İÇİN GÖNDERİLDİM," Buyuruyor Peygamberimiz..".KUL HAKKINLA BANA GELMA" BUYURUYOR RABBİMİZ
Hüznümün Hüznü
gençler okuyanlarda cinsel konuda ne konuştuğunu bilmeyen edepsizlik her iki tarafta da vardır. Bu olaylara tanık olurken ne çüşşler, ne ohalar çekiyorum. birkaç kere yazı kaleme almıştım. Dikkate alınmadı. Buralar anladım ki ya örnek alınmayacak önemli konuları içeren bir site ya da laf furyası. Ha sadece konu cinsllik değil, başka önemli konuları da, incelenmesi, anlaşılması, ölçüp tartılması en önemli gerektiği yerde yazılarda yayınladım. Kendime düşünüyorum, sanırım ben saçmalıyorum.
Anlamlı yazı örneğinizi tebrik ederim
Bu tür bir yazı kaleme alınırken konun önemini ve hassasiyeti de göz önünde bulundurulmalı diye düşünüyorum, yani kaş yaparken göz çıkarmamak gerekir.
Yazınızdaki, kız ve erkek çocuklarına dönük yetişkinlerin davranış kalıplarını eleştiren ifadelerinize hiç itirazsız katılıyorum. Fakat taciz konusunu, kuran kurslarına ve eğitim vakıflarına getirmenize bir anlam veremedim. Sonuçta: başta çocuğa dönük olmak üzere, cinsel istismar ve cinsel kökenli sapkınlıklar maalesef her toplumda ve her eğitim seviyesindeki insan topluluklarında görülen trajik bir vakadır. Ama yine de bir genelleme yapıp en çok hangi toplumlarda cinsel kökenli ruhsal rahatsızlıklar daha vahim yaşanıyor gibi bir ölçü ortaya koymak gerekiyorsa, emin olun. Modern toplumlarda (kişinin modernlikten ne anladığına göre değişir) başta çocuk istismarı olmak üzere her yaştan cinsel sömürü en üst düzeyde yaşanmaktadır. Ve hatta sektör el bir boyut almıştır.
Kızlık zarının veya bakireliğin önemi kültürden kültüre değişkenlik gösterse de değişmeyen ve değişmemesi gereken en önemli şey,’’ mahremiyet duygusudur. Eğer bir toplum, mahremiyet duygusunu yitirmiş ise o toplumda utanma duygusundan, dolayısıyla dürüstlükten ve ahlaktan bahsetmek göreceli bir söylem olur. Öyle ya kız veya erkek fark etmez eğer bir çocuk daha küçük yaşlarda cinsellikten başlayarak edep, hayâ gibi kavramlarla yetiştirilmez ise o çocuğa yetişkin olduğunda hırsızlık, rüşvet, yalancılık vs gibi olumsuz düşünce ve davranış kalıplarının utanılması gereken ayıp davranışlar olduğunu anlatmak pek mümkün olmaz.
Dolayısıyla küçük hanımefendilerin ve delikanlı adaylarının ilerleyen yaşlarında sağlıklı bireyler olarak ilişkilerini seviyeli bir şekilde yaşaya bilmeleri için evet cinsel eğitim önemlidir. Ancak bu eğitimi verecek olan insanların da hayâ, ar ve edep gibi kavramlara sahip olması gerekir.
Üzerinde tartışılması gereken önemli bir yazıydı, kaleminize sağlık
Saygılarımla.
Serhat BİNGÖL tarafından 8/21/2019 8:20:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
her şeyimizle iki yüzlü bir dünyada yaşamaktayız
gücün adalet diye sunulduğu
güce göre uyarlanan yasaların olduğu
ve kılıflarının da bağnazca dini enstrümanlarla süslendiği
kaba saba ucube sisteme yalakalık da eklenince
sağduyunun sesi kısılmakta
iyi bir hukuk sisteminin iyi hukukçularca sağlanmadığı takdirde
bu tarz olayları maalesef hep yaşayacağız
evrensel değerlere saygılı hukukçuları, baroları, insan hakları örgütlerini, doğaya insana saygılı olan tüm canlı varlığı
bir araya getirmelidir bu tarzdan olayları şiddetli protesto edilerek kamuoyu oluşturulmalıdır
korkak tavuk gibi yaşamaktansa
bir horoz gibi ölmek evladır
Birlikten beraberlikten güç doğar
haklı bir eylem hakka ulaşır diyorum
nice saygılarımla
İnsan bencil bir varlık. Bir oğlum olduğu için ilk aklıma gelen o oldu yazıyı okuyunca. Oğlumu sünnet ettirdi... Bununla ilgili çelişkili duygular içindeyim. Bu tek başına bile bir travma ise ben ona büyük bir kötülük yapmış mı oluyorum. Önce buna benzer iç sorguları ile karıştı hem vicdanım hem de aklım. Sonra evet sonra Emre ve diğer Emre'ler geldi aklıma. Onlar aklıma gelince yine oğlumu düşündüm. Onun başına böyle bir şey gelse bu ablaların sakinliği ben de olur muydu bilmiyorum. Tüylerim diken diken, yazıyı ilk okuduğumdan beri ne yazacağımı bilemez halde gelip gidip sayfayı yeniden açıyorum. Mantıklı ve anlamlı cümleler kurup bu olayı değerlendiremiyorum. Önce oğlumu düşünüyor olmak bile ben de başlı başına ezik bir vicdan yarattı. Gencecik bir adam eğer intihar etmiş olmasa idi tüm bunları belki de hiç bilmeyecektik. Emre'nin yıllarca çektiği ızdırabı anlayabilmemiz mümkün değil. Düşündük boğazım düğüm düğüm, kalbimde derin bir sıkıntı oluşuyor. Ancak hiç bir kelime ile hislerimi ifade edemiyorum.
Toplumsal bilinçsizliğimizin, duyarsızlığımızın, taşlaşmışlığımızın en acı gerçeklerle yüzümüze çarpılması çok canımı yakıyor. Bir anne olarak duygusal bir yaklaşım dışında elimden bir şey gelemiyor oluşum yüzünden kendimden bile nefret ettim şu an da. Oğlumun böyle bir insana dönüşmemesi için elimden geleni yapmak dışında ne yapabilirim bilmiyorum.
Sevgilerimle...
Tsukuyomi
Elinden gelenin en iyisini yapacağına eminim
Ancak bazen duygular ve mantık karışabilir bu gibi durumlarda annelikten önce çocuğun bu olaya etkisini düşünmeli
Sevgilerimle pikachum.
Genel anlamıyla erkek çocuğuna uygulanan işlem (sünnet) bu toplumda yasal bir tacizdir. Geleneklere dair bir tabu haline gelmiş, yüzdeye vurulsa büyük çoğunluk düğün, birliktelik vs. bahanesiyle sünnet vasıtasıyla daha küçük yaştan gereksiz bir çatışma ve travma ortaya çıkmaktadır. Sen daha iyi bilirsin bu tarafını işin.
Emre'nin olayını birine anlattım. Mal gibi dinledikten sonra, cevap bile vermeden başka bir konuya geçiş yaptığını görünce toplum olarak bu ciddi konularda nasıl eğitimsiz
/duyarsız kaldığımızı fark ettim. Biri de 'intihar mı etti, gidip o gavatı öldürseydi, kendisi niye intihar etti' diyerek freud'a selam çaktı ölüm babı itibariyle.
Cehalet güzel hükmediyor dostum..
HakkınSesi tarafından 8/18/2019 5:10:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tsukuyomi
Diğer konuya gelince andavala ne anlatacaksın ki
Kutlarim gerçekten. Nickinizin hakkini veren yazi olmuş.
Değerlendirmek, ustune bir seyler soylemek istemem.
Noktasi virgulune katilacağim bir serzeniş.
İyi sabahlar.
Tsukuyomi
Duyar başka bir konu
Ve o lazım bize hep
bu konular son dönemde oldukça fazla basın ve yayında yer buluyor..
üçüncü sayfalardan birinci sayfalara taşındı.. ihtimal bir ahlak yasası nın ön hazırlıklarıdır bu haberler.. lakin hangi kültüre ve inanışa göre bu yasalar çıkarılacak??? veya ben mi yanlış düşünüyorum, bilemem..
"cinsel eğitim" denince bir kısım ayağa kalkıyor hemen.. ve bir hikmet diye, aslında gerçekte kötü olanı dillendirmeme, sümen altı etme, yanlışı duyurmama gibi bir hastalık var kültürümüzde...kol kırılır yen içinde kalır hesabı..
çoğu zamanda magazinsel boyuttan alevlendirildikçe alevlendiriliyor...
dünyanın çivisi dünyanın yaşına göre çıkalı epey olmuş..
duyarlı kaleminize..
saygılarımla..