İKİ DÜNYA DUASI
Rabbenâ, âtinâ, fi’ddünya, haseneten vefi’l âhireti haseneten ve gınâ azâbennâr!’"***
Sen ne güzel bir duasın, nasıl da önemlisin bizler için.
İki dünya saadetini, iki dünya nasibini içinde saklarsın. Tefekkür edene ne de çok hikmetler sunarsın.
Düşünsene kıymetlim, Peygamberimiz S. A. V. ne kadar çok okurmuş bu duayı ve biz ümmetine de ne kadar çok tavsiye edermiş, İmandan sonra afiyetten daha büyük bir nimet olmadığını da bildirmiş. Çünkü her şey dünya saadeti demek değil ki birde ahiret saadeti var. Üstelik orada ki saadet burada ki saadetten daha değerli, daha gerekli.
Bir hadis-i şerifte şöyle buyrulmaktadır. (Duanın efdali, dünya ve ahirette Rabbinden af ve afiyet istemektir. Affa ve afiyete kavuşan, dünya ve ahirette kurtuluşa ermiştir.) [Tirmizi)
Bizler de Rabbena atina ve Rabbena fağfirli dualarını bol bol okuyalım, bol bol okuyalım ki Rabbim hem çokça afiyet versin, hem de dünya ve ahiret kurtuluşuna erenlerden eylesin biz kullarını.
Amin...
YORUMLAR
Ya Vedud! Ya Vedud! Ya Ze'l-arşi'l-mecîd! Ya Mübdi, Ya Mu'id! Ya Fe'aalün lima yürid! Eselüke bi-nuri vechike'l-lezi mele'e erkane arşike ve es'elüke bi-kudretike'l-leti kadderte biha halkake ve bi rahmetike-lleti vesiat külle şeyin. La ilahe illa ente. Ya Muğis, eğisni! Ya muğis, eğisni! Ya muğis, eğisni! "İSM-i AZAM duası çok çokça okuduğum dua..
Ve La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim
Dua siperdir Allah a sığınmadır ALLAH A sığınanı da Rabbimiz korur inşaallah.Allah duanızı kabul eylesin.Hak yoldan ayrılmayan Hakkı anlatan Allah ve habibini yazan anlatanlardan Allah razı olsun...Selam ve dua ile.