- 423 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZALİM & ZULÜM
ZALİM & ZULÜM
Zalim kimdir. Zulüm ve kötülük Yapan insandır.
Zalimlerin içinde Allah sevgisi olmayan vücudunu aklını şeytana teslim etmiş insandır.
Her ortamda zalim insanlara rastlarız.
Onlara pek yanaşmayız. Allah’a havale ederiz. Çünkü onlar korkusuzdur.
Her türlü kötülük ve şeytanlık bünyesinde mevcuttur.
Müslümanlığın yasakladığı her türlü şeyi yaparlar. Haram onların zevki olmuştur.
İnsanlara eziyet işkence etmekten zevk alırlar. Kendilerini güçlü görürler.
İnsanlar onlardan hep uzak durur bulaşmazlar.
Zalim insan zulmü ile meşhurdur. Tarihte de zalim diktatörler vardır.
Hitler mussalini Sırp kasabı denen kişi bunlar diktatör zalimlerdir.
Halkına ve diğer milletlere zulümler yapmışlar diri diri insanları fırınlarda yakmışlardır.
Zalim ülkelerde vardır. dünyayı yeseler doymazlar. Diğer adı sömürgeci (emperyalist) kendi menfaatleri için çoluk çocuk kadın erkek demeden karşı gelenleri en acı şekilde cezalandırırlar.
Dünya kurulduğundan beri zalimlerin zulmü fakir ve zayıf insanlara uygulanmıştır.
21. y.y. da zalimlikler soğuk sıcak savaşlar olmuştur.
En büyük zalimlik annesine babasına çocuklarına ülkesine ve insanlara yapılan zalimliktir.
Kendi içimizde kendilerini ve ruhlarını parayla satmış ajanlar, kaosçular, krizciler vardır.
bunlar kendi ülkelerini ve insanını düşünmez emperyalistler ne derse onu yaparlar
sonucu ne olursa olsun. Çünkü bunlar satılmış zalimlerdir.
Bu tip zalimler her kesimden her meslekten olabilir.
Kendi menfaat ve gelecekleri için ülkesinin ve milletinin başına geleceklerini hiç düşünmezler.
Allah bizi bu zalimlerden korusun Amin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.