- 403 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sen istermisin
bu yazımı daha önce yazacaktım fakat önemsenmiyecek diye yazmadım ,yazmıştımda buraya aktarmamıştım.
bir yerde yamayışım iyi olmuş eklemeler oldu.bir de bu yazımı yazmamın gerekliliği ortaya çıktı.bu günlerde bir çok yerde ağaçlar kesiliyor yanıyor .
bu yazıyı yazma gerekliliği duydum.kim ister ? çocuğunun başının kesilmesini kim ister çocuğunun yanmasını siz istermisiniz.
ben emekli biriyim benim gibi bir kaç arkadaş bizler parta oturur sohbetler ederiz hükümet kurar,hükümetleri değiştirir birsürü dedi kodu yapar gün geçirmeye çalışırız.zaten emekli demek vakti zamanı bol ölümü bekleyen insan dwmek emekli demek.
dedimya parta oturup sohbet ederken bir çok kez siren sesleri ile bakınırız kendimize geliriz.bizler gidene kadar defalarca siren sesi duyarız.
yaz aylarından önce siren seslerine pek önem vermeyiz.yaz mevsimi ile biz dee siren seslerine daha çok kulak kesiliriz.
şu sıralarda bizi daha da çok duyarlı hale getirdi.ağaç kıyımları bitmiyor.sohbet esnasında siren sesi duydukmu bakar ambulanssa pek önemsemiyor bizim gibi emeklinin sabunluk yaşlının biridir diyor Allah şifa versin diyoruz.
nasıl olsa yeri fazlası ile yeni doğan bebeklerle dolar diyerek geçiştiriyoruz.
geçen itfaiye ise ozaman başlıyoruz homurdanmaya yine yaktılar canımızı diyoruz kim bilir kim tarla yapacak otel yapmak için arsa açıyor acabada kalıyoruz.
bildiğimiz yerlerine hiç bir ağacın dikilmeyeceği dikiyoruz dense de öneminin olmadığını biliyoruz.oysa kesilen her ağaç yakılan sökülen her ağaç bir çocuk gibidir.
şimdi sorarım kim çocuğunun bir trafik kazasında kafasının kopmasını ister.sorarım kim evinin çocuğu da içinde iken çocuğu ile beraber yanmasını ister.
kimse istemez ama maden aramak,tarla yapmak lüks otel yapmak için ağaçlar kesiliyor yakılıyor sökülüyor.biz yerine fazlası ile dikiyoruz densede hiç bir hükmü yok.
bir çocuk nasıl yirmili yaşlara kolay gelmiyorsa ve yirmisinde ki gibi yeni doğan bebek faydalı olamıyorsa yeni dikilen fidanda öyle hiç bir farkı yok hatta ağaç daha önemli çünkü seni yaşatıyor.
ağaç demek nefes demektir.nefes almak için nefes vermek gerekir.aldığın her nefes seni yaşatır verdiğin her nefes bir başka canlıyı yaşatır.
kim ister çocuğunun başı kesilsin kim ister çocuğu yansın.kıymayın ağaçlara yazıktır.
ben nefes olan ağaç
sen nefes alan insan
ben yok edilen ağaç
sen yok eden insan
neden bana olan kin
bu yok etme isteğin
ben senin oksijenin
ben ağacım sen insan
--------------------------------------sevgilerimle...
-----------refik pelvan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.