Sevgi,ye !
Sevgiye !
Düşündüğüm her güzel şey.Yazmaya karar verdiğimde, söyleyecek o kadar çok şey vardı ki;hepsini unutuveriyorum,kalemin sırrından mıdır ?Nedir,ben yine de yazmaya kararlıyım.
Sözcükler,güzel kelimelerle dizili ,ruhumuzun yansımasını bütünleyen büyülü güzellikler.
Bu öyle bir mutluluk ki; o andaki duygular,yaşanan onca geçmişi yok ederek üste çıkan güzel duygular,sevginin eşsizliği.Sanki yeni bir yeri keşfeden dervişin aşkını bulduğu,uğultulu tepeler.uçsuz bucaksız gökyüzünün sonsuzluğunda gezinen bir hazine.
Bitmek bilmeyen tükenmeyen sevginin sırrı.Uzaklarda aklıma her düştüğünde kendimle dolu dolu olan,mutlulukla gülümseten,yaşama tutkuyla sarılan sevginin sarhoşluğu.
Ömrümce, sonsuz düşüncelerle, beni ben eden, ruhumu saran sıcaklığı,acıların üstünü örten,aşkın güzelliği.
Aşk bilinmeyen bir şey gibi,göklere çıkan,sonsuzluğun ötesi,çarpan kalbinin sesi.
Sevgili ,en sevgili.Tutsak bir ruhun gülümsemesi,kalbinde yer isteyen,kalbine sahip olan yüce duygu.Karanlığın içinden çıkan,hayatına anlam katan güzellik.
Gecenin sessizliğinde birdenbire güzel bir ses,hayal gibi gelen,gözlerin bakan sessizliğinde söylenemeyen onca güzel cevapsız kelimeler.
Gönlümdeki sevgili,saf ve tertemiz bir duygunun çiçeği,gözyaşlarıyla ıslanan,yağmur suyu gibi aşkla beslenen büyüyen o eşsiz güzellik.
Gizemli bir hayata huzur getiren,yalnızlık ve sessizliğin içinde sürüp giden mutluluk.Ömrüm oldukça bekleyeceğim,elveda demiyorum.
Diliyorum her güzel şeyi,her şeyi,ruhumdaki o güzel çocuğa,sevgiye,aşka.
Doğum günün kutlu olsun çocuk.
Gül,