- 1045 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yazar reşit Öztoprak ile
BEN kitabının Yazarı Reşit Öztoprak "BEN"(AŞIRI SEVME AŞIRI SAHİPLENME, BENCİLLİK, BEĞENMİŞLİK, KISKANÇLIK, KİBİRLENME, ÜSTÜNLÜK TASLAMA, ÇİFTE STANDARTÇILIK, HIRS VE DOYMAYAN NEFİS) koydum”
SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
REŞİT ÖZTOPRAK- Batman da oturuyorum. Aslen Siirtliyim. İlkokulu Çalıdüzü köyünde orta okul ve liseyi Siirt’te okudum. Üç çocuk babasıyım. Emlak danışmanlığı ve inşaat işi ile meşgulüm.
SORU-Yazmaya başlama hikayenizi anlatır mısınız?
REŞİT ÖZTOPRAK- Allah’ın insanlar üzerinde ki hakkını düşündüm. Allah’ın mesajını düşünmeye başladım ve anlamaya çalıştım. İnsanların dinin özünden çok uzaklaştığını gördüm. İnsanların arasındaki anlaşmazlıkların çatışmaların teşhisini sebebini araştırdım. Bu hastalığın teşhisini yaptım. Bu hastalığın adını "BEN"(AŞIRI SEVME AŞIRI SAHİPLENME, BENCİLLİK, BEĞENMİŞLİK, KISKANÇLIK, KİBİRLENME, ÜSTÜNLÜK TASLAMA, ÇİFTE STANDARTÇILIK, HIRS VE DOYMAYAN NEFİS) koydum. Kitapta "BEN" inin esiri olan insanların zalimliğine, adaletsizliğine, arsızlığına, hırsızlığına şahitlik edeceksiniz. Bu yaşıma geldim Kuran dışında yok denecek kadar kitap okudum desem inanın. Böylece fikirlerim duru ve saf çıksın diye. Kuran’ın mealiyle anlamıyla haşır neşirim. Oku emrinin muhataplığımızı idrak etmiş birisiyim. Çok şükür.
SORU-Yazmak mı yayınlamak mı daha zor?
REŞİT ÖZTOPRAK-Yazmak yayınlamaktan daha kolay. Benim kriterim Allah’tır. Birileri üzülecek ya da sevinecek diye yazmadım. Allah memnun olsun diye yazdım. Kitabım al birini vur ötekine tarzında olduğu için hiç bir tarafa yaranacak yazı olmadığı için yayınlama endişesini taşıdım.
SORU-Kitap çıkarmak nasıl bir duygu?
REŞİT ÖZTOPRAK- Hayatımın en mutlu günlerini yaşıyorum. Anlatılmaz yaşanır
Bir durağım yok. Hedefim insanlara Allah’ın mesajını duru, şeksiz ve şirksiz anlatmak.
SORU-Yazmak size ne kazandırdı?
REŞİT ÖZTOPRAK- Yazdıkça daha piştiğimi hissediyorum.
SORU-Yazmak isteyenlere ne önereceksiniz?
REŞİT ÖZTOPRAK- Yazmak isteyenlere cesaretli olmalarını tavsiye ediyorum. Her insanda yüzeye çıkacak cevher vardır.
SORU-Yeni çalışmalarınız neler?
REŞİT ÖZTOPRAK- Yeni kitap çalışmalarım var. İnşallah en yakın zamanda onları da yayınlayacağım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.