Tanrının aleme vurduğu gibi vurun.
Onca bilgi, yüzce okuma, bince görüntü, bir huzur vermiyorsa eksik olan nedir?
Yalnızlığın tembelliği bir çığ gibi, bir tsunami gibi, kıtalar kayıyor bedenimde…
Seçimi insana bırakılmayan hayata başlangıcı.
Dini önceleyen bir kültürde artık dinsizliğin yalnızlık hissizliği..
Cahilliğe evrilmiş din öğretilerini elinin tersiyle iten bir dindarın, deistliğidir yaşadığım.
Tanımlaması güç olan saçmalıklar.
Yetişmiş olduğu din kültürünü küçümsemeye başlamış bir destanın umursamazlığında kayboluş.
Bir dini bayram öncesi, depremlerin büyüğüyle yüz yüze gelmek..acımasız.
Deist mabetleri neresinde bulunur bu toplumun?
Kalabalıklar içindeki yalnızlığı ilk defa yaşamıyorum oysa..
Tek ıskaladığım yıllar,
Ah keşke deistliğe 17-20 li yaşlarımda adım atsaymışım dedirten bir ızdırap..
Yeni bir arayışın, arayışların sonunda karşına çıkması.
İdeal insana ulaşamayan bir yokluğun kaynayan kazanı gibi beynim.
Fokur fokur fokur…
Yeni bir hayata adım atmaya cesaretsiz bir yürek, bitkisel bir yaşantı hayvansı bir öfke..
Hatıralarını, anılarını, geçmişindeki insanlardan miras almışım, bir bataklık içinde çabalayan bireyselliğin saltanatında kocaman bir ürperti yaşadığım.
Hapsız, ilaçsız, merhemsiz bir tedavi yokluğunda çırpınışlarım beyhude.
Tüm dindarlar öyle büyükken öyle küçülmüş ki gözümde, hokus pokusla değişmeyen günler, aylar, yıllar.
Hayvanlar tükenince ilk kurban bayramında kurban olmaya aday bir teslimiyet.. öylesine ölüme..
Bu çağ bir bataklığın içinde, çağ bir devinim içinde doğum sancıları her yanda mucizeleri aşmaya doğru giden, durdurulamayan üstün bir teknoloji..
Tanımların, tanımlamaların kısır kaldığı yılların içinde bir orta yaş krizinde kuduz bir kafatası;
Bu kafatasını sunsam önünüze balyozla, çekiçle parçalar mısınız dostlarım.
Merhamet etmeyin, en nefret ettiğiniz şeye vurur gibi vurun isterim.
Tanrının aleme vurduğu gibi vurun.
Bir ev eşyası gibi kaybolan dostlarım birer birer hayatımda...vurun... vurun...ölümüne...
En adi suçlulara vurur gibi vurun,
Bir sırtlanın bir ceylanı canlı canlı parçalaması gibi saldırın üstüme mabetlerinizde..
Bin düşünce suçlusu doğuracağım, aman vermeyin öldürünüz, parçalayınız..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.