- 970 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TARİHTEN DERS ALINMAZ İSE TARİH TEKERRÜR EDER..
Aslında son yıllarda kaybeden hep bizler hep Türk halkı İslam alemi oldu.
Kazanan hep Abd, Batı alemi ve siyonistler yahudiler oldu!!’’
Nasıl mı aşağıda nasıl olduğu hakkında bir şeyler yazmaya çalıştım.
Beğenenleri de beğenmeyenleri de saygıyla karşılıyorum.
’’Demiri Demir ile dövdüler,biri sıcaktı biri soğuktu...
İnsanı İnsan ile kırdılar, biri açtı biri toktu..
Nasıl yar diyeyim ben böyle yare mecnun edip çöle saldıktan sonra ,alemin bağına bülbüller konmuş nidem benim gülüm solduktan sonra.’’Der Pir Sultan Abdal..
Türklüğü milliyetçiliği milliyetçi eliyle bitirdiler.
Yüce Dinimiz İslamı da İslamcı görünen birileri ile bitirdiler’’
Görüntü var gençlerimizde ama İslami şuur yok!!!! maalesef,
Zekattan, Öşürden, Namazdan, Oruçtan, vazgeçtik;
Gusül Abdestini Dört Halifeyi bile bilmeyen bir nesil yetişti...
Türkiye’de yaşayan gençlerimizin dini değerlere bakışı araştırması
MAK 2017’: ye göre gençlerimizin % 14 maalesef Hz.Allah’a inanmıyor.
% 25 Meleklere inanmıyor. % 24 Kur’an-ı Kerim’in vahiyle geldiğine yani Kur’an’a inanmıyor.
% 74 Evindeki Kur’an-ı Kerim’i okumuyor.
% 37 Peygambere, Hz. Muhammed (S.A.V.)’e inanmıyor.
% 45 Kadere (Hayır ve Şerrin Allah’tan geldiğine) inanmıyor.
% 27 Öldükten sonra dirileceğinize ve hesaba çekileceğine inanmıyor.
% 68 Kur’an-ı Kerim’i Arapça hattından okuyamıyor.
% 75 Hiçbir Kur’an Kursu’na eğitim almak amacıyla gitmemiş.
% 83 Kur’an-ı Kerim’in Türkçe mealini hiç okumamış.
% 77 Peygamberimiz Hz. Muhammed’in (SAV) hayatını hiç okumamış.
% 43 Hiç camiye gitmemiş. % 55 Ramazan ayında oruç tutmuyor.
% 70 İslam dini ile ilgili bilgileri öğrenmek için okumuyor.
% 78 Namaz kılmıyor. % 20 Dua etmiyor.
% 59 Selamlaşırken ‘selamün aleyküm’ demiyor.
% 46 Halifelik geri gelsin istemiyor. % 10 Günah işlediğinde pişman olmuyor.
% 35 Gusül abdesti almıyor veya nasıl alacağını sorduğunuzda bilmiyor.
’ İmam-Hatiplilerde bile namaz kılan öğrenci sayısı ortalama %25.
İlahiyatlarda %50! Bu kafa ile nereye gidebiliriz! ‘Ne sağcı, ne solcu futbolcu’ bir nesil geliyor...
Gençliği filan da eleştirmeyi bir yana bırakalım.
Bunlar bu gençler nerede nasıl yetişti bu nesil kimin eseri Allah aşkına bana söyler misiniz??
İslama İslami değerlere hiç bir zaman bu geçen yıllardaki kadar ağır zarar verilmedi.
Ne kadar ulvi değer varsa karanlık güçler hepsini tepe taklak yerin dibine geçirdiler!
Gün geldi Kilise açtılar benim müslüman ülkemde çekerek maalesef..
Dinler Bahçesi dediler üç dinin bir arada olduğu sözde ibadethaneler açtılar!!
Akdamar’da kiliseler açıp hristiyan genç oğlanla müslüman kızı evlendirdiler.
2001 lerde Van’da hararetle Akdamar adasındaki Kiliseyi restore etmeye gayret ediyorlardı.
Ankara Bilkent’te üç ilahi din dediler üçü bir arada ibadethane açtılar.
Ankara’da bir çok yerde alevi cem evi- camii projeleri yaptılar en son olarak hangi akla hizmet ediyorlarsa hiç düşünmediler.
Gün geldi Fatihin nesli bu dediler gencecik kızları Türkçe Olimpiyatlarında milletin gözleri önünde dansettirdiler,keferelerle bir kadeh tokuşturmadıkları kaldı.
Sazlı cazlı nisan ayında Kutlu Doğum Haftalarında saz eşliğinde top saçlı ayak ayak üstüne atmış adamların sazları eşliğinde ilahiler okuttular!!
Dinlerarası Diyalog adı altında yapıldı bütün bunlar zavallı bir şey bilmeyen müslümanlarda bir yerlere gelmek için çoluk çocuğunun istikbali için gittiler bunlara yardım ettiler..
Milletin dini imanı alttan alttan oyuluyordu farkında olmadılar.!!
Olanlarında sözlerini ağızlarında koydular,mani oldular ..
Keferenin yapmak isteyip de yapamadıklarını bu bizim Yeni islamcılar dediğimiz ortalıktaki müslümanlar seve seve yaptılar bu müslüman ülkemde.Başı niyeti bozuk olan işi yapanların akibeti de bozuk olacaktı elbette ,görünen köy kılavuz istemezdi!!
Keşke ülkeyi iflasın eşiğine getiren madden ama esas olarak manen bitiren birbirine tezat teşkil edenler yeryüzüne çıkıp bir araya gelemeseler,hiç neşet bulmasalardı!
Fetö denilen örgütle bir araya gelip ittifak kurarak Dinlerarası Diyolog vb. İslamın köküne kibrit suyu dökecek işlere kalkışmasalardı.Askere tuzak kurulup asker milletin gözünden düşürülmeseydi.
28 Şubat postmodern darbe harekatı benzeri durumlar yaşanıp asker millet arasına derin uçurumlar açacak işlere başvurulmasaydı..
Ne keşkeler biter ne dertler azalır ne de bu milletin evladına tuzak kuran sahte din adamları sahte kahramanlar biter.Kahramanları çok olduğu kadar hainleri de bol olan başka bir millet yoktur Türk Milleti kadar..
***
2001 lerin başıydı. Özalın dört eğilimi gibi sağdan soldan,alevi sünni kalabalıklar menfaat için bilerek bilmeden bir araya getirildiler..
Ortada görünmeyen birileri tarafından bir yerlerde kurgulanan iktidar kısa zamanda Türkiye’mizde neşv-ü nema bulmuştu!!
Ya da birileri rüzgarın estiği yöne yönelmişti senaristlerin istediği gibi bendeniz de maalesef bu rüzgardan kısa bir zaman etkilenip sel sularının gırdabına yakalanmıştım.
Allahımın lütfu keremiyle gözlerim hakikatın perde arkasında olanları görebilme ve yanlışdan dönebilme lütfuna ermiştim!!Çok yanlış yapıldı bu memlekette ama yanlıştan dönme erdemini herkes gösteremedi maalesef..
Keşke iktidar cenahı da 15 Temmuzdan sonra bu şekilde devam etmeseydi yanlışta ısrar etmeseydiler.
Olan biten zoruma gidiyor !! Bu millet bunca yapılan yanlışa layık değil.Bu millet asil Türk Milleti,Osmanlının bakiyesi.
Osmanlım nokta koymadı virgül attı diyorsak onun bıraktığı yerden devam etmek yerine neden zilletin içerisinde bocalanıp duruyoruz!!
’’Beraber Yürüdük Biz Bu Yollarda’’ şarkısını söyleyecek ve on yıllardır gelen her iktidar döneminde ’’Özyurdunun paryaları’’ konumundan kurtulamamış Muhammedi bir nizama hasret dindar kitlelerin umudu olacaktı...
Öyle ya, siyaseti Allah rızası için yaptığını söyleyen, yoksulluğu, yolsuzluğu, yasakları bitirme vaadiyle ilerleyen alnı secdeli bir lider ve kadroya ilk kez devlet teslim edilecekti...
İlk kaybeden, çocukluğundan bu yana sırtında taşıdığı ’’Milli Görüş Gömleği’’ni çıkartması gerektiğine inandırılan ümit bağlayanlar oldu...
İlk kaybedenler başını kapayarak çalışmak isteyip de sonradan başını kapatıp kıçını açıkta bırakan kamusal alanda sözde başı kapalı bacılar oldu.
İçeride, hiç bir ahlaki ilke tanımayan liberaller ve Okyanus ötesindeki bir zamanlar Hocaefendi-şimdilerde terörist başı Feto denilen vaizin adamları ile adı konulmamış koalisyon,
Dışarıda, gömleği çıkararak yönümüzü döndüğümüz Avrupa Birliği ve ne kadar bölücü terörist varsa arkasında duran ABD ile adı konulmamış bir ittifak kurulmuştu...
Memlekette işe yarar Cumhuriyet döneminde yapılan ne kadar değerli üretime katkı sağlayan fabrika Kit varsa hemence sattılar.Memleketi kağıda samana kendi kendine yeten yedi devletten biri olan Türkiyeyi samana muhtaç ettiler!!
İlk anlarda bana da bu yapılan işler güzel geliyordu.
Ne var canım bunda satılanların yerine daha sonra daha iyileri yapılır yeter ki ülke kalkınsın diyordum.
Ama kazın ayağı hiç de öyle değildi.Yokluktan satılıyordu yağma ediliyordu sağa sola İngiliz’e Lübnanlı’ya ülkemin güzelim malları..
Bir süre sonra bakan çocuklarının altından pis kokular gelmeye başladı, kaybettiler...
Üzerine gitmediler.Suçu kim kabul etti ki bu zaman kadar.Görmedik duymadık bilmiyoruz dediler bilenleri de gerçeği haykıranları da bir bir ortadan kaldırdılar.
İhale takipçileri,mücahitlikten müteahhitliğe evrilen yeni burjuva,
Hak etmedikleri koltuklara oturabilmek için liyakat sahibi arkadaşlarını kenara iterek birbirini ezen memur amir takımı türedi o günlerde.
Bir zamanlar kırık dökük mekanlarda ’’Bir gün mutlaka kurulacak’’ İslam devletinin hasretiyle hep Allah ve Rasulü’nün yolunu anlatan İslamı hakikaten kalplerinde yaşayan gençler yoktu artık..
Artık saray yavrusu hizmet binalarında devlete yerleştirecekleri adamların, devletten sağlayacakları kaynakların hesabını yapa yapa zihinleri kirlenmiş bir sürü tarık-ı mün-kati tarikatlar, cemaatlar,vakıflar, dernekler ortada boy gösteriyorlardı..
Yol yaptı köprü yaptı barajlar yaptı yerli uçak yerli iha yaptı tabii yapacak bunu bundan önceki iktidarlarda Atatürk de Menderes te Özal da Demirelde yaptı.Eserleri ortada duruyor tabii satılıp parası bütçeye katılmadıysa..
Ama kimse bu ülkede orduya bu kadar zarar vermedi.
Kozmik odaya girip ordumuzun mahrem sırlarını yabancı istihbarata servis etmedi.
Bu zamana kadar bu milletin iliğine midesine kursağına girmemesi için mücadele edilen domuz etini yağını tezgahta markette kolayca satacaklar için yasa çıkartılmadı.
İslamın yaşandığı bu güzelim memlekette şimdiye kadar bu kadar İslamın genleriyle oynayacak adamlar baş üstünde tutulup kadrolar onlara servis edilmedi.
Aileyi koruyacağız diyerek ailenin temellerini yıkacak zinayı serbest bırakıp fuhşu yol ortasında yapacak kadar serbestliği hiç kimse yapmadı!!
Ailede yuvanın temelini oluşturan bir ana direk ana ise diğeri de babadır.
Anayı baş tacı ederken babayı evden uzaklaştırmak İslamın neresinde var??
Batılı olacağız Avrupa Birliğine gireceğiz diye bu kefere tuzağına düşülüp niçin bunca sıcak aile yuvası hala parçalanıp yıkılmasına göz yumuluyor?Biri bana bunun neresi İslamı şeriat kanunlarını bırakın insanlığa bir nebze katkı sağlıyor bir söylesin.!!
Dış politika içler acısı.Dün bize 1974 Kıbrıs Barış Harekatında uçak yollayan uçaklarımıza yakıt yollayan,
Amerikan ambargosunu delen Kaddafiye Batı ile bir olup İzmiri Nato Harekat Merkezi yapıp,
uçaklar yollayıp nasıl arkadan hançerlediğimizi biri bana açıklasın.
Bu mu vefa bu mu müslümanlık bu mu İslam Ümmeti olmak!!Saddamın başına gelen de Suriyenin başına gelende Abd ve Batı ile bir olup ta saldıranların günahı vebali yok diyebilir miyiz?
Hak yemekten korkmayan hacılar, hocalar saf temiz müritleri olan tarikatler vardı...Adnan Oktarı son ana kadar neden bekleyip büyüttünüz?Sapık hocalara hala neden göz yumuyorsunuz?
Mustafa İslamoğlunun Peygamber Efendimizin sav. hanımı Hz. Haticeye sarfettiği hezeyanları neden yutuyorsunuz?
Hepsi kaybetti bugün geldiğimiz noktada..Kanal 7 de faizli banka reklamı yapılıyor yıllardan beri.
Migrosla A 101 in Bim in bir farkı yok artık..Haram gıdalar artık tüm avm’lerde var..
İsrailde bile domuz eti satmak yasak ve üç yıl hapis cezası verilirken müslüman ülkemde raflarda kasaplarda nasıl serbest olarak satmaya izin verilir anlamakta güçlük çekiyorum!
Gençlerin ahlakı günden güne bozulmakta internet gençliği ana babayı horlamakta cezaevleri suçluları almakta kapasite olarak zorlanmakta kahvehanelerde işsiz gençler zamanını boşa geçirmekte kapanan fabrikalar işsizler ordusuna yenilerini eklemektedir.
Mazot desteği yok bilmem ne desteği diyerek yıllardır tarlasını ekmeyen çiftçilerin en sonunda sapla samana muhtaç köylülerin içler acısı halini bilip de rahatca yatağına yaslanıp uyuyanların aklından şüphe ederim diyen yaşlı dedelerim haklı değil midir!!
Hepsi küresel güçlere hizmet ediyor.Sadece Migrosta domuz ürünleri satılmıyor.Carrefur-sa da İslami markalarda da domuz türevi katkı maddeleriyle yapılan ürünler reyonlarda yerini aldı çoktan.
***
Bu ülkede yıllardır besmeleyle Kiliseler Havralar açılıyor yıllardır.Fetö öldü beli kırıldı diyorlar bunu Fetö yapıyordu öldüyse beli kırıldıysa bunu yapan kim Allah aşkına!!
Bir tane müslüman da çıkıp ne oluyor bu ülke hristiyanlığamı geçti yoksa biz bilmeden yahudilik resmi din mi, oldu da bizim haberimiz olmadı diyemiyor!!
Başörtüsü için ortalığı velveleye verenler cuma namazı sonrası yürüyenler bağıranlar bunca yapılan yanlışa neden sessiz kalıyorlar!!
Dinsizllk, deizm, atesistlik,Lbgt,feministlik şia,vehhabilik selefilik bu ülkede şaha kalktı.Namaz kılmıyorsa gençler bunda bir vebali yok mu??
İmam-Hatiplerde bile gençlerin %25 namaz kılıyorsa,İlahiyatlarda durum aynıysa bu ülkede 400 bine yakın din adamı vaiz,müftü,Kuran Kursu öğretmeni var iken bu durumda isek paralar boşa gitmiş olmuyor mu??
Ne zaman bu duruma bir diyen çıkacak.15 Temmuzu yaşadı gördü millet imanlı eli Kuranlı müslüman halkımız ve onun yetiştirdiği Ömer Halisdemirlerle atlatıldı bu kahredici azgın kalkışma..
Yanlışta neden ısrar ediyor Devlet büyüklerimiz!!Besmeleyle Ya Allah Bismillah nidalarıyla Kilisemi açılır.
Geçmişte Gaziantep Belediye Başkanı Celal Doğan afedersiniz besmeleyle kerhane açmıştı.
Bu buna benzemiyor mu!!
Bırakın kendileri yapsın açsın Devlet iznini versin ama gülerek sevinerek Kilise açılırsa ben bun da bir cinlik vardır derim.
***
Duyuyoruz ki Türkiye’nin çeşitli şehirlerinde "yukarıdan" talimatlarla, hemde uygun olup olmadığına bakmadan ve yurt ayırmaksızın Kurban kesimi yaptırmamak için her türlü baskı, tehdit ve emirvâkiye başvurulur olmuş .
Üstelik gerek özel kurban kesim yerleri, gerekse farklı dini grupların kesim yerlerinde bizdeki şartlardan daha uygunsuz oldukları halde onlara ses çıkarmayan devlet erkânı bize özel muamele eder oldu.. (çadırlarda kesenlere dahi müsade ediliyor)
Bütün hijyenik koşulları sağlayan, Vatandaşa en üst seviyede kurban hizmeti sağlayan vakıf ve derneklere müsade etmeyen belediyeler,Her türlü sağlık ve hizmetten yoksun araç yıkama yerlerine müsade etmesi akıl tutulmasının bir göstergesidir.
Sebep çok açık!Lanet olası siyaset!Bu nasıl Devlet ki;Kurban kesim hususunda bir cemaate ayrı, diğerine ayrı muamele yapar?Devletin cemaati tarikatı olur mu?
Bu nasıl Devlet ki vatandaşları arasında ayrım yapar?Ey bizi idare edenler sen ki iktidar oldun amma devlet olamadın bu artık çok açık!
Çünkü sen hakikaten devlet olsan tüm şartları yerine getirildiği halde, sırf kendine oy vermeyen vatandaşına duyduğun kin ve nefret yüzünden onlara siyasi parti gibi davranmayı bırakırsın!
Parti gibi davranmayı bırak artık!Seçim bittiği anda sen artık parti olamazsın kabul et artık bunu..
Devlet vatanına karşı hiçbir menfî durumu olmayan, kendine gönülden bağlı vatandaşına potansiyel oy gözüyle bakmaz-bakamaz! Böyle yaptıkça halkın gözünden itibarınız kalmaz, düştüğünüz o kibir bataklığından çıkın artık, bizleri rahat bırakın..
Sizin amacınız din mi kahrolası siyaset mi?Bırakın ki ümmet-i Muhammed’e hizmet edelim..
Siz nasıl müslümansınız aynaya bir dönüp bakmaz mısınız??
***
Batıya kefereye hoş görünmek verilen emri yerine getirmekte nereye kadar!!
Bu ülkede 80 yıldır bir ağlayan Ayasofya varken Kiliseler açılmaz!!
Kabrinde Resululullah as.makberlerde Eshab-ı Kiram,şehitler şuhedalar ağlıyor inanın bu duruma!!
Söz namustur.Açacağız seçimden sonra diyen iktidar sözünü tutmalı müslüman milletimizi ağlatmaktan vaz geçmelidir!!
Atatürk dönemi dahil, cumhuriyetin en uzun iktidarda kalan partisi olduğu halde hala faizci kapitalist sisteme ayar veremeyen,şehirlerin sokaklarında İslam Ülkesi olduğumuza dair bir görüntü oluşturamayan,
camilerin boşalıp avm’lerin tıklım tıklım dolmasına zemin oluşturan, uyuşturucuya önlem alamayan, devlet eliyle kumar oynatmayı, devlet eliyle içki satmayı sürdüren iktidar çevresi gelinen noktada bugün kaybetmiştir...
Elbette sağ cenaha mensup iktidardakiler kaybedince biz de kaybetmiş sayıldık...
Şimdi tövbe etme,kendimizi sorgulama ve niyet tazeleme zamanıdır...
Söz konusu memleketse ülkeyse gerisi teferruattır.Kim ne yaparsa yaptığının hesabını elbet yarın Huzurullahta verecektir.Bunu bilir bunu söylerim her zaman..
Gerçekleri gören birileri daima olmalı diyorum..Birileri Kral çıplak demelidir her zaman..
Tıpkı Eshab-ı Kiramın Hz.Ömer ra. hutbede ikaz ettikleri gibi..Korkmadan ve her şeyi göze alarak.
Söylesinler ki yarın Huzurullahta bizi uyarmadılar Allahım demeye ne hakları ne de dayanakları olsun.
İlahi Mahkemede Rabbim bunları yapanlardan milletin hakkını alsın derim...
***
Korkuyorum, Vallahi Çok Korkuyorum.altımızdan ısıtmaya başladılar!Bu Millet Çok Zulüm Gördü, Çok Eziyet Çekti.
Dili Değiştirildi, Yazısı Değiştirildi, Köklerinden Koparıldı, Şapka Giymedi Asıldı, Kur’an Okuyor, Okutuyor Diye Zindanlara atıldı, parası çalındı Hastaneye Gidemeyip Öldü,
Kıtlık Gördü, Aclık Gördü Defalarca Darbe Gördü Bütün Bunlar İmanımızdan birsey eksiltmedi Çünkü şer güçler Zorladılar Zulmettiler.
Ama Şimdi Bir Boşvermişlik Var.
Mukaddesatımıza Saldırıyorlar, Mezheplerimize Saldırıyorlar, Efendimiz’in Sav Sünnetine Saldırıyorlar,
Kısacası Hz.Allah’ın C.c Dinine Saldırıyorlarda Kimsenin Kılı Kıpırdamıyor (İstisnalar Hariç) Gelsin Paralar.Geçim Geçim Geçim.
Bu Saldırılar Öyle Sistemli Öyle Kurnazca Öyle Organize ki Oyun İçinde Oyun!!!
Dinimiz Elden Giderse Neyimiz Kalır Allah Aşkına Hesabini Rahman Sormaz mı?Gok Kubbeyi Başımıza Yıkmaz mı?
Kurbağanın Birini Kaynar Suya Atmışlar Zıplayıp Çıkmış, Yine Atmışlar Yine Zıplamış Çıkmış.
Bu Defa Soğuk Suya Atmışlar Kurbağa Rahat Keyfi Yerinde Ama Alttan Yakmışlar Ateşi.Kurbağa Salmış Kendini Suya Kaynamış Kurbağa Patlayıp Ölmüş.
Durumumuz tıpkı suda yavaş yavaş farkında olmadan sonunda haşlanıp ölen kurbağaya benziyor!!
Uyan Müslüman kardeşim uykudan artık.Uyan Alttan Isıtıyorlar sen farkında olmadan nolur Uyuma!!
Allah cc. encamımızı hayreylesin...
06.08.2019//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.