- 433 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
.............
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
Hep en güzel duyguların çocuklarda yaşadığını düşünmüşümdür.. Büyüdükçe eksildiğini, azalıp ufaldığını ve sonunda yetişkinlikte donuklaştığını düşünmüşümdür..ve biz yetişkin olanların duyguların duyguları kademelere ayırdığımızı düşünmüşümdür..Düşündürücü bir yazıydı devamını dilerim.. Saygılar,
kadir korkmazoğlu
teşekkür ederim şair , yorumunuz morel verdi . ilham gelirse devamını yazarım. biraz fazla düşünmem lazım.
sevgi ile...