- 451 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
...............
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
kadir korkmazoğlu
teşekkür ederim sayın şair
sevgi ile.