- 298 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇENLER GEÇMİYENLER!!!
GEÇENLER GEÇMEYENLER.!!!
TOPLUMUMUZ ÇOK DUYARLIDIR. HEMEN İNANIR. YUKARDA DER AŞADA KENDİ DE İNANIR. İNANMAYA AÇTIR. HER ŞEYE AÇTIR DA İNANCA DAHA DA ÇOK. “İSLAMIN ŞARTI İNANMAK” BİLİR. GÖNLÜ TEMİZDİR. O İNANIR. YA DA YABANA İNANIR DA BANA İNANMAZ. ÇÜNKÜ BENİ BİLİRDE BEN OLAMADIĞI İÇİN KIZAR BANA. KÜS DEĞİL DARGIN DA DEĞİL HASETLİK BELKİ. NEYE BEN DEĞİL DE O. CAHAL DUYUSU, ÖZÜMSEMEZLİK, HASETLİ GIPTA. NE DERSEN ÖYLE BİŞEY İŞTE. BİZİM TOPLUMDA İŞTE BÖLE BİR OLUŞUM VARDI. Vardı diyorum. Yeni yetişen nesilde artık bu yok. Çünkü onlar gördü. Ne mi gördü. Eğitim okul öğreten öğretmen hayatın dersini gürdüler. Dedemler anamı okula bile göndermemişler. Babalar kızlar okur mu? Demişler, okutmamışlar evlendirmişler başlarından savmışlar. Birkaç kuşaktır toplum bunu yaşamış. Bu sadece bizim şu ufacık HELVACI da değil, TÜRKİYE de böyle. Biz bir kesit nüveyiz. Biz bedene benzeriz. İçimizdekini de benzetiriz. Dışımızdakini daha çok beğeniriz. Onu daha çok sayarız severiz. Buna ilginç demeler de var. Demeyelim bekleyelim. BİR GÜN BANA BİR TOPLANTIMIZDA SORDULAR. NEDEN BİZ BU KADAR GERİLERDE KALDIK DİYE. O ANDA CEVAPLAYAMADIM, BU KONUYA YOĞUNLAŞTIM SORGULADIM KENDİ KENDİME. BİR DOLU NEDEN VARDA YETMİYOR, ERMİYOR, KESMİYOR. GEÇMİŞTEKİ YÖNETİM VE İDARECİLER, BÖLGESEL ÖZELLİKLER, ŞU YADA TÜMÜ BİR OLSA SEBEP DEĞİL SADECE. BAHANELER YUMAĞI. Bütün bu olumsuzlukların; katalizörü mayası olabilecek etkinlik nedir. Toplumun güdüsünü ve atılımını engelleyen hakikat barikat engelleri; İFTİRA, KARALAMA, KÖTÜLEME, YALAN DOLAN, FIRILDAK, işte suçlular. Deysin, deymesin, uysun uymasın. Bunlara inanmak alışkanlığı ve ve zevki hoş mu erlik mi. Süpürgemi terlik mi, derken seçeriz ya da seçemeyiz.
TAM ZAMANIDIR. SUYU HAZIRLANIYOR. ÜZÜMLER KESİLİYOR SERGİLER SERİLECEK. BAKALIM NELERE İNANILMIŞ GÜVENİLMİŞ HEP BERABER GÖECEĞİZ. Pamuk eller oraya buraya dalacak. Taşlar yerlerine oturacak.
İFTİRACILARMI?
MÜFTERİLER Mİ?
MÜŞTERİLER Mİ?
GÖRECEĞİZ.
ALLAH YALANDAN İFTİRADAN CÜMLEMİZİ KORUSUN. AMİİİN.
____________20Vahdettin Aydınlı19____________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.