- 413 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
.........
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
kadir korkmazoğlu
yağmur bende huydu oldu , o da seviyormuş iyi ruhu var. yazlar gençlere yakışır :)
usta
teşekkür ederim yorumun için.
iyi kal hep takma kafana bazı şeyleri.