- 460 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
..................
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
iyi yazı
gerçi finalde ki büyüyen şey küçülmez hipotezine katılmasam da :)
örneğin göz bebeği karanlıkta büyür sonra ışıkla küçülür yine ya da gözümüzde büyüttüğümüz bâzı insanlar sonradan oldukça küçülebilirler:)daha onlarca örnek var büyüyen şeyin küçüleceğine dair:))
Sevgiler
kadir korkmazoğlu
sevgi ile büyüyen şey küçülmez anlamı , ilk sevgi hiç bir zaman bitmez demek , yani doğduğun gün ve yaşamaya devam ettiğin her an bir şeylere sevgi ile bakarsın yada değiş bir gözle .
bana göre sevgi küçülmez hep büyür aynı saygı gibi :) usta
teşekkür ederim yorumlaman için. renk kattın .
eyvallah
arel.
acı neşe aşk umut hepsi küçülür büyür bazen yok bile olabilir:)))
anne sevgisi ise anlaştık evlat sevgisi ise onu bilmiyorum henüz:)
ben de eyvallah diyeyim o zaman güzel dostuma:)eyvallah