- 939 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Yazmak___
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Gün/aydın dostlarım…
Yasamak sevmektir diyorsan… Yaşama sevincini yitirme…
Kollarını aç… ________________ Benim adım SABAH… Sevgiye başlangıcım ben...
Bazı anlar vardır ya; ya vardır ya yoktur...
Göremezsin karanlıktan, çarparsın duvarlara...
Ama yine de yürürsün...
Bir sonraki adımın boşluk olsa bile yürürsün çünkü bir hedefin vardır...
Ben kalemimin sevgi gözlerine bakmaktan hiç korkmadım... Ve yazdım.. Çünkü yazmayı sevdim, sevdim diye geçmişte ustalarım el verdi.... Her okuduğumdan bir kelime dağarcığıma harç oldu, taş oldu, bir koca gönül sarayı ördüm... Ve sevmenin önemini öğrendim gönül sarayıma sevgi ektim...
Yazı yazmayı öğrenmek, her şeyden önce düşünmeyi öğrenmektir. Söyleyeceğiniz sözü yazmak, sizi düşünmeye ve düşüncelerinizi tasfiyeye sevk eder.Ben bir şey söylediğim zaman, söylenen o şey anında ve kati olarak ehemmiyetini yitiriyor. Bir şey yazdığım zaman da öyle; ama yazılan şey, bazen yeni bir ehemmiyet kazanıyor...
Ne gelirse içten onu yazmak güzeldir. En azından açık seçik gösterir ne düşünüldüğünü. Bir yıldıza hasret geçen bir ömrün, ne getirip getirmediğini ancak bu şekilde anlayabilirsiniz...
Her yazım benim için bir yolculuktur. Bu yolculukları benimle ve arkadaşları ile paylaşan, her zaman yanımda olan dostlarıma teşekkür ederim ...
Her gün yeni ve aydınlık yolculuklara devam...
Sevin, sevilin, hayat sevince güzel ve diyelim her bir cümleye; atalarımızdan emanet aldığımız bu Vatanın sahipleri yalnızca bu Vatanı karşılıksız seve bilenlerdir…
Gönül soframdan gönül sofranıza sevgi ve muhabbetler gönderiyorum… Hoş kalın hoşça kalın...
#öskurşun#
YORUMLAR
Yazmak, ne güzel bir eylem ne güzel, hele de okumak ile birlikte eyleme dönüştürüldüğü zaman... Yazarak hayata anlam katıyor insan, okuyarak da yazarak da farkında olmadan olgunlaşıyorsunuz aslında... Bu sitede ya da başka başka platformlarda kaç tane yazan arkadaş varsa o kadar değişik düşünce ve yazı var. Ne güzel, onlar sizi okuyor siz onları okuyorsunuz böylece hiç tanışmasak bile aramızda bir sinerji oluşuyor... ''Söz uçar yazı kalır'' derler, kim bilir belki bundan seneler sonra içimizden bazılarının kayda değer yazılarını hiç tanımadığımız insanlarda okuyacak, ders çıkaracak... Bir yerde sizi, beni, başka başka yazanları rahatlatır da yazmak, şiir olsun, nesir olsun... Psikolojik tedavi bir nevi... Yaza yaza, daha iyi daha güzeli arıyor insan. Vazgeçmeyelim, okumaktan ve yazmaktan... Kutlarım güzel bir yazıydı...
Ömer Sabri KURŞUN
Kadir bilir engin gönlünüze kalbi şükranlarımı arz ederek saygılarımı iletiyor ve gönül derunundan en derin sevgilerimi, saygılarımı sunuyor, sağlıklar ve engin mutluluklar diliyorum. Ömrünüzün huzur içinde şiirler tadıyla geçsin isterim... Sevgi ve muhabbetle...
Ömer Sabri KURŞUN
Ben de bu yazının güne denk gelmesine sevindim,çünkü kısa da olsa çok "verici" bir yazı gördüm.
"Neden okuyup,yazarız?" sorusuna ben de yıllarca cevap aradım,en güzellerinden birini de Karacaoğlan'ın " "Sevdiğim Üstüne Dört Libas Giymiş" adlı türküsünde buldum.
-Ehildir,hüsnünü muhalif etme,
Mekteb-i irfandan bir kadem gitme.
Sana dört sözüm var,sakın unutma:
Bir öğren,bir öğret,bir oku,bir yaz."
Ömer Sabri KURŞUN
Kadir bilir engin gönlünüze kalbi şükranlarımı arz ederek saygılarımı iletiyor ve gönül derunundan en derin sevgilerimi, saygılarımı sunuyor, sağlıklar ve engin mutluluklar diliyorum. Ömrünüzün huzur içinde şiirler tadıyla geçsin isterim... Sevgi ve muhabbetle...
riyasız sevmek kadar güzel ne ola bilir ki üstad, iç açıcı güzel yazı okudum
emeğinize sağlık üstad selâmlar