- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AĞAÇTA; TATLI EKŞİ NAR, NASIL OLUR?
BİR AĞAÇTA; TALI EKŞİ NAR NASIL OLUR?
ANILARA DEVAM EDELİM DİYORUM; ŞU SIRA ŞEMSETTİN HATIRALARIM BAŞLADI. RAHMETLİYİ SEVERDİM. ÇOCUKLARLA COCUK, GENÇLERLE GENÇTİ. KENDİNDEN YAŞLILARA FAZLA PAS VERMEZDİ. KENDİMDE ONU BULUYORUM SANKİ HALA BEN DE ONU ŞABLONLAR HALDEYİM.TIPKI ONUN GİBİ AKRANLARIMLA DAHAYÜKSEK REKOLTE KURAMIYORUM ÇOCUKLAR VE GENÇLER FAVORİM. ONLARA GÜVENEBİLİRSİN. ONLAR DAHA SOM VE GÖRÜŞLERİ PASLI DEĞİLDİR. YETERKİ İNANSINLAR KABUL ETSİNLER, O ZAMAN ONLARI KİMSE TUTAMAZ. TEPKİ VE DUYGULARI COŞKULUDUR. VURDUKLARI DURDUKLARI GAYET ŞANLI OLUR. HEYACANLARI DAHA YÜKSEKTİR. BUNLARIN DIŞINDAKİ DEVRELER. YA KARIŞMIŞ YA KOPUKTUR. AYARLARI ALAŞIMLARI BOZULMUŞTUR. DEĞERLERİ DAHA AŞAĞILARDADIR. ÇAPLARI DAR KABULLERİ ZORDUR. ONLARLA UĞRAŞMAYA KONUŞMAYA DEĞMEZ. DEVİRLERİNİ TAMAMLAMIŞLAR ÖLESİNE VARLARDIR. KISACA İŞLERİ BİTMİŞ ALAKALARI KAYBOLMUŞTUR.YAP DESEN YAPAMAZLAR , AL DESEN ALAMAZLAR, ALLARI MORLARI ALACALIDIR.BİTMİŞLERDİR ÖLESİNE GELİR GİDERLER. DOĞANIN KANUNU DA BUDUR ZATEN. GONCA, AÇAR SOLAR KURUR BİTER. ŞEMSETTİN ENİŞTEM BUYDU İŞTE. ÇOK ANISI HİKAYESİ VARDA ÖNCELİKLE “ EKŞİ TATLI” OLANINI SİZLERLE PAYLAŞALIM. HANAYLAR AYAZLIKLI MERDİVENLİ ESKİ KONUTLARI CANIM DOĞAL GÜZELLİKTEKİ YAŞAMLARI VİRAN OLMUŞ, KUYU BAŞINA TEK ODALI BİR KULÜBE YAPMIŞLAR HALAMLA CAN CİĞER YAŞAMAKTALAR. OĞULLARI MESÇİT YOLUNA BAKAN YOL TARAFINA ALTI SAMANLIK ÜSTÜ SEYRAN DIŞTAN MERDİVENLİ ŞAHSİNE MÜNHASIR MUTLULUKTADIR. ŞEMSETTİN KULÜBESİYE ARALARINDA BİR KUYU BİRDE NAR AĞAÇLARI VARDIR. ONLAR KADAR YAŞLI OLMASA DA AZ DEĞİLDİR AĞACIMIZ. AMA TEKNE KAZINTISI KADAR GENEDE ÜRETİMİ VARDIR. BİR TANESİNİ NİMLEMİŞ BUNA KİMSE ELLEŞMESİN ONU BEN YİCEM DEYE HANE HALKINA REST ÇEKER. ARMUT DİBİNE DÜŞER OĞLU ÜNAL DA AZ HIRLI DEĞİLDİR. ENİŞTEM KADAR AYAN BEYAN OLMASADA İNCE ZEKALI ESPİRİK TAVLIDIR. GELİP GEÇTİKCE DALDAKİ TEK NAR ADETA BENİ YE DİYE TAHRİK ETMEKTEDİR. DAYANAMAZ İŞİ BİTİRİR. FAKAT ENİŞTEM ORTALIĞI KARIŞTIRACAK NE YAPMALI. ÇARE ARAR. BAŞKA BİR NAR BULUR AYNI YERİNE ONU BENZER REKTEN İNCE İPLE SAPINDAN BAĞLAR. GÜNÜ GELİR KEYFİ İSTER NARI YEMELİ ARTIK, BAŞINA BİR İŞ GELMEDEN KURDA KUŞA YEDİRMEDEN DER ENİŞTE. SABINDA KOPARAMAZ DA SAPI DALDA KALIR. AÇAR NARI BAŞLAR YEMEYE. AMA ONE SURAT EKŞİMİŞ, NAR EKŞİMİŞTİR. YA BU NAR 40 YILDIR TATLIYDI NASIL OLUR. ACABA ÇÜRÜDÜ BOZULDUMU, DEYIİP NAR ELDE EŞE DOSTA YEDİRE BAKTIRA KÖY ALTINA ALEME YAYAR DURUMU. ACABA ŞÖLEMİ BÖLEMİ HERKESLER YORUM YAPAR İŞİN SIRRINA EREMEZLER. KİMİ KUŞLAR ARILAR O ÇİÇEKKEN AŞILAMIŞTIR. 40 NAR 40 TEVATÜRDEN GEÇER UYANIK ÜNALDA TIK YOK. İŞİ BİLEN ODUR EVDE SADECE EŞİ ŞAHSİNE YE DEMİŞ KÖYDEKİLERE HEÇ BİŞE DEMEMİŞ. DEMEZ DE. GÜN OLUR YILLAR KOŞAR GEÇER SENELER SONRA CÜMLE AİLE KARŞIYAKA DA BİZE ZİYARETE GELDİLER. ENİŞTEM ŞEMSETTİN AÇTI AYNI HİKAYE Yİ; BALLI BALLI TATLI NAR HİKAYESİNİ NASIL EKŞİNAR OLDUĞUNU ANLATTI. SAĞ OLSUN BENİM HANIM KESKİN ZEKA DA İNCE KIZI ÇOK KİŞİDEN ÜST DERECEDE UYANIK VE BİLGİLİDİR. ENİŞTE OLMAZ ÖLE ŞEY. BU İŞTE BİR OYUN VAR DEDİ. VE O ANDA ÜNALIN EŞİ DAYANAMADI PISKIRDI AZINDA CAYMI İKRAMLAR MI NE VARSA OLAY PATLADI; BÖLEKEN BÖLE DEYE ANLATTI VAKAYI.İŞTE O ZAMAN ENİŞTEMİN TATLI HAVASI SÖNDÜ. EKŞİDE KALDI. RAHMET OLSUN.
______________20 Vahdettin Aydınlı19____________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.