- 798 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
......................................
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
Parçalanmışlıklar renksiz olursa rengin kıymeti bilinebilir mi?Aydınlık diye bir kavram olmadan karanlığın ürkütücülüğü anlaşılabilir mi?İnsan umudun ta kendisidir,öleceğini bile bile yaşar,asıl gaddar ölümdür,canı boğazlayan
Azrail’dir.Birimizin bile canı yanmasın :)
Umutla..
kadir korkmazoğlu
yaşamak bir başlangıçtır . nasıl istersek öğle sekil alır , ölüm ise gizli bir yer ne zaman gideriz meçhul . keşke kimse ölmese dimi .
kimseni acını yanmasın. :)
sevgi ile.