- 1344 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
TORUN
Okullar tatil oldu ya. Büyükler ister. Torunlarda gelirler dedenin, ninelerin yanlarına.
“Gönder” dedim kızıma.
“Gönder. Yanımıza gelsin. Bize şenlik olsun”
Sağ olsun çocuklarım kırmazlar beni en küçük torunumu gönderdiler bana.
Tuttum elinden marketlere götürdüm.
“Al oğlum ne istersen al. Çikolatalardan da al.”
Bir süt bir de meyve suyu aldı.
“Tamam dede. Başka bir şey istemiyorum”
Geldik eve.
Ama bir huzursuzluk, bir telaş var torunumda.
Ben evde hangi oda ya girsem peşimden geliyor. Bir yandan da anneannesini kolluyor.
Yalnız yakaladı beni.
“Dede” Dedi.
Yüzü kızardı. Dolan gözlerini yere indirdi.
“Bana saat alsana. Sınıfımızda bütün arkadaşların saati var.”
İlkokul dörde gidecek bu sene torunum. Benim çocukluğumda saat bir değerdi.
Şimdi öyle mi?
İşlevi zamanı göstermek olan o kadar süslü saatler var ki. Ne istediğini bilmiyorum. Saatçilerden gördüğüm ona uygun olanın resimlerini gönderiyorum. Bunaldı, sıkıldı.
“Dede zamanı göstersin yeter.”
En iyisini aldım torunuma. Çok güzel hediye paketi de yaptırdım. Paket onun hiç ilgisini çekmedi.
“Dede ne kadar dayanacak bu?”
“Oğlum askere gidinceye kadar.”
Mutluydu. Elimi öptü teşekkür etti.
Her ne kadar umutsuzluğa düşsek te gelecekte umut var. Böyle bir nesil yetişiyor. Onlar bizlerden daha iyi görüyor. Tasarrufu onlar bizlerden daha iyi biliyor. Belki de-ne alaka- diyorsunuz.
Haklısınız. Sizlerle paylaşmak istedim işte…
YORUMLAR
Bedri Tokul
Şimdilik çok iyiyiz.
Ama hep böyle olacağından da eminim.
Teşekkürler...
Yaşlandık mı desem. Yaşlandığımızdan mı oluyor desem. Can DOSTumun anlatımından mı desem..
İçim doldu be ya..
Yeğenimin gözlerinden öperim. YAŞLI DEDENİN DE ELLERİNDEN ÖPERİM..
Sen hep ol..
Sen hep anlat.. Biz okuruz. İçimiz kabarsa da okuruz. Sen yaz yeter ki..
Saygı, sevgi, selam falan hepsinden bıraktım buraya.. !!
Suat Zobu tarafından 7/22/2019 9:09:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bedri Tokul
kabul edemiyor değil mi?
Oysa cebimizdeki kimlik kabortamızdaki eskimişlik
bunun en güzel delili.
Ama olsun gönlümüz genç ve gülebiliyoruz ya...Değil mi ama CANIM DOSTUM.
Öperim gözlerinden...
Ne güzel bir anı, iyi ki psylaşmışsınız.
Ne alaka değil bi kere,. Çok alaka. Torunlarla geçen her saniye çok kıymetli. Hele bir de böylesi duyarlı bir toruna sahipseniz o daha kıymetli.
Maşallah torununuza. Allah, bahtını da aklı gibi açık etsin.
Bedri Tokul
Sizi sayfamda görmek beni o kadar çok mutlu etti ki.
Anlatamam.
Yine eskisi gibi yazıp okuyacağız değil mi?
Selam ve Saygıyla Bacım.
Ne güzel bir toruna sahip olmak ve onun adım adım yetişmesini gözlemlemek az da olsa dede olarak katkı yapmak hayatına... Kutluyorum içtenlikle...
Bedri Tokul
Sağ olun...
Selam ve Saygıyla.
Torununuza uzun ömür ve sağlıklı büyüme nasip etsin. Ne güzel sıcak bir paylaşımdı.
Sevgiler Bedri Ağabey
Bedri Tokul
Teşekkürler Can kardeşim.
Selam ve saygıyla...
kayıp ve dindar söylemiyle kindar yetişen bir neslin ardından bu nesil umut verici gelecek adına her şey çok güzel olacak diyen bir nesil bu sağa sola karışmadan ülkesi için en iyi olanı yapacak olan çok içtendi yazı samimi edebi ve sevgi dolu
Allah bağışlasın torununuzu korusun yolu bahtı açık olsun
mutlu geceler sevgiler
Bedri Tokul
Anlamlı yorumunuz ve içtenlikli dilekleriniz için...
Sağ olun. Var olun.
Selam ve sevgiyle.