FIRILDAKLIK ÜZERİNE…
• Evrenselliğin mayasında sevgi vardır. Bu pistte yarışanlara duyurulur.
• Fırıldak insanlar her türlü zemin ve şartlarda fırıldak oluyorlar. Acaba niye? Adı üstünde!
• Aciz insanların başvuru merci hep şikayet makamı olmuştur. O halde ‘şikayet’ acizlik belirtisi sayılsın!
• ‘Değer vermeyi’ yerinde ve tasarruflu harca; tükenirse ne malın, ne mülkün ne de itibarın kalır!
• ‘Kendi söyleyemediğini başkalarına ısmarlamanın’ adını sözlükte bulamazsınız!
• Sağa sola yalpalamak insanoğluna yakışmıyor. Gelin çıkaralım şu elbiseyi üzerimizden…
• Devir nefret devrine dönüştü. Yola gelmeyene iyilik nafile…
• Sevgiden bahsedenin ‘kin gütmesi’ biraz ters değil mi?
• Uyanıklığın peşinde koşanlar, derin uykulara kulaç attıklarının farkındalar mı acaba?
• Pohpohlamak; arkasından gittiğinizin kıymetini teneke eder.
• Layık olana değer verin. Çok mu istedim yoksa!
• İnsanlar ‘hiç’ olduklarını ne zaman anlayacaklar!
• “Görünüşte dürüst olabilirsin. Ya içine ne demeli!”
• Yürek ayrı telden çalarsa, o yürekten beste çıkmaz.
• İnsanların bir çırpıdaki ‘U’ dönüşünü anlamış değilim. Arabam yok! Hele ötekini hiç anlamam!
• Cılk yumurtayı pazarda, iki yüzlüleri piyasada bulabilirsiniz; zibil gibi.
• “Bir pireye bir yorgan yakıldığını biliniz de” bir hiç uğruna şahsiyet değiştirene aman tesadüf etmeyin!
• TÜM OLUMSUZLUKLARIN SEBEBİ İNSANLAR DEĞİL! MÜSEBBİBİ MEDENİYETİN BAHŞETTİĞİ NİMETLERİN HORMONLU OLUŞUDUR!
• Bir işte başlangıca dönülmüşse o işten hayır gelmez vesselam…
KADİR ACI -19.07.19 -KAYSERİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.